اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

عرضه سرفیس جدید مایکروسافت با نمایشگر دوگانه

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,تبلت سرفیس
مایکروسافت نمونه اولیه تبلت سرفیس خود را که دارای نمایشگر دوگانه است، به کارکنان خود نشان داده و در حال برنامه ریزی برای تولید انبوه آن است. 

به گزارش فارس به نقل از تک تایمز، مایکروسافت نمونه اولیه تبلت سرفیس خود را که دارای نمایشگر دوگانه است، به کارکنان خود نشان داده و در حال برنامه ریزی برای تولید انبوه آن است. هنوز مشخص نیست این محصول چه زمانی روانه بازار می شود، اما احتمال عرضه آن تا شش ماه آینده وجود دارد.

 

مایکروسافت در یک نشست خصوصی ویدئویی را از تبلت جدید سرفیس خود به نمایش گذاشته که علاوه بر نمایشگر دوگانه از نظر سخت افزاری نیز پیشرفت کرده و دارای امکانات و توانمندی های بیشتری است. هر چند در این زمینه اطلاعات دقیقی وجود ندارد.

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,تبلت سرفیس

 

پیش از این در دسامبر سال 2018 اخباری در این زمینه منتشر شده بود، اما مایکروسافت در این زمینه سکوت کرده است. برخی منابع مدعی شده بودند تبلت دارای نمایشگر دوگانه مایکروسافت با نام جدیدی عرضه می شود.

 

از سوی دیگر برخی سایت های خبری هم از تولید یک تبلت سرفیس مینی 7 اینچی توسط مایکروسافت خبر داده اند که قیمت کمتری خواهد داشت.


منبع :  https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11029287.html

سئو ( seo ) چیست؟

سئو برگرفته از  عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می طاقت آن را بصورت پایین تعریف نمود:

سئو (بهینه‌سازی موتور جستجو) به معنای فریب و یا دستکاری موتور‌های جستجو با روش‌های غیر اخلاقی نیست. آن‌ها برای کمک کردن به شفا رویت و پیوستگی وب سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی با منظور رسیدن به رتبه‌بندی بالا، ایجاد شده‌اند.

سئو را می‌توان مجموعه‌ای از روش‌ها برای تغییر استراتژیک وب سایت‌ها دانست. این فرآیند به بیان مهمترین عوامل مرتبط صفحه و افزایش اهمیت آن در صفحه نتایج جستجو، می‌پردازد.

سئو فرآیند ساده‌ای نیست که به راحتی پیاده‌سازی شود زیرا نیازمند ادب زیاد، دانش پیش زمینه‌ای و صبر است. موتور‌های جستجو با تغییر مداوم الگوریتم‌های رتبه‌بندی خویش غیر قابل پیش‌بینی هستند؛ بنابراین وظیفه مهندسین سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در این زمینه است.

سئو سایت یا بهینه سازی سایت احد از فعالیت هایی است که بدست سئوکار سپریدن می شود.

الگوریتم رتبه‌بندی گوگل دارای بیش از 200 معیار جهت رتبه‌بندی یک سایت است. از این رو مهندسین سئو می‌بایست مهم‌ترین این معیار‌ها را جهت پیاده‌سازی کامیاب سئو بدانند.

سئو چیست

اوایل آغاز سئو
در اوایل سنه 1990 اولین موتور‌های جستجو پیشه خویش را آغاز کردند؛ بعضی از محبوب‌ترین آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن سررسید مردم موتورهای جستجو را به دید یک لیست فهرست شده نگاه می‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اولیه بر بنیاد حروف الفبا اتمام می‌شد. در این لیست صفحاتی همچون AAA در بالای این لیست وجود داشتند.

با رشد مداوم اینترنت موتورهای جستجوی جدید‌تری نما می‌شدند که از الگوریتم‌های رتبه‌بندی پیچیده‌تری کاربرد می‌کردند. این الگوریتم‌ها با معیار تراکم واژه کلیدی ( تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی یا یک عبارت در یک صفحه استفاده شده تقسیم بر شمار کل واژه ها صفحه) و برچسب‌های شبیه key-words برای درک محتویات وب سایت‌ها کاربرد می‌کردند. به تعقیب این رشد سئوبرای بیشتر دیده شدن سایت‌ها فعالیت خود را آغاز کرد. با توسعه رتبه‌بندی صفحات توسط موتور‌های جستجو، مهندسین سئو به تعقیب پیدا کردن راه‌هایی جهت تاثیرپذیری در رتبه بندی این موتورها چه با به کارگیری روش‌هایاخلاقی و چه غیر اخلاقی روی آوردند.





سئو ( seo ) چیست؟ چرا باید به سئو اهمیت دهیم؟


یک نوشتار که توسط نیویورک تایمز در نوامبر سال 1996 چاپ شد درباره توسعه‌دهندگان وب گفتگو کرد که برای قرار اخذ در بالای صفحه نتایج جستجو از روش‌های غیر اخلاقی سئو بهره‌گیری می‌کردند. این مقاله توضیح می‌دهد که چگونه توسعه‌دهندگان وب به راحتی یک سایت را به همراه کلمات کلیدی ویژه که معمولا در پشت گرافیک سایت پنهان شده است، بارگذاری می‌کنند که در نتیجه موتورهای جستجو این کلمات کلیدی را شمارش کرده و رتبه بندی سایت را افزایش می‌دهند.

همان طور که گفته شد بدست آوردن رتبه‌بندی بالا برای کلمات کلیدی ویژه در اوایل شغل خیلی راحتی نسبت به امروز بوده است. با بکار گیری روش‌های غیر اخلاقی در آن زمان قرار گرفتن در بالای لیست نتایج جستجو تضمین شده بود. امروزه الگوریتم‌های موتورهای جستجو پیچیده‌تر شده‌اند و خیلی سخت است که مهندسین بهینه‌سازی بتوانند موتورهای جستجو را دستکاری کنند، البته این بازی موش و گربه بین مهندسین سئو و موتورهای جستجو امروزه نیز هستی دارد و پیوستگی پیدا خواهد کرد.

اهداف سئو چیست ؟
هدف سئو کمک به وب سایت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتایج جستجوی طبیعی و افزایش ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران است. نمایش دادن بیشترین صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوی جستجوی وارد شده دارای مزایای زیادی هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو است که در آن کاربر بیشترین نتایج مرتبط جستجو شده را پیدا می‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد می‌شود چرا که الگوریتم آن بیشترین صفحات مرتبط را پرتو می‌دهد.

بعد از اینکه سئوبرای شفا رتبه‌بندی سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی پیشه خود را آغاز کرد، این فرآیند نیازمند فرهنگ و زمان برای پیاده‌سازی روش‌های خود شد. زمان، بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری اولیه برای بهینه شدن سایت و یا یک صفحه است.

بسته به اینکه چگونه واژه ها کلیدی رقابتی در بهینه سازی باره بهره‌گیری پیمان می‌گیرند، سئو هفته‌ها یا ماه‌ها طول می‌کشد لغایت به نتیجه برسد. اگر چه شدنی است نتایج بهینه‌سازی جستجو به سرعت دیده نشود ولی در دراز مدت مزایای سئو باعث افزایش رتبه‌بندی سایت و افزایش بازدیدکنندگان است. برای وب سایت‌ها خیلی مهم است که در صفحه نخست نتایج جستجو گوگل به خصوص جزو سه الی نتیجه طبیعی نخست که 58.4 درصد کلیک‌ها را دربرگیرنده می‌شود، قرار گیرند.

این جای شگفتی نیست که وب سایت‌ها با محصولات و خدماتی که بفروش می‌رسانند بر راز رسیدن به رتبه یک نتایج جستجو چشم وهمچشمی کنند. به عنوان نمونه واژه کلیدی رقابتی "بیمه خودکار" 1.5 میلیون جستجوی گوگل را در ماه به خویش برگزیدن می‌دهد، این بدین معنی است که 3 جایگاه اول 58.4 درصد بازدیدکنندگان و خود جایگاه نخست 36.4 درصد بازدیدکنندگان را به خویش اختصاص می‌دهد. این مسئله برای خیلی از سایت‌ها سودمند است که در بالای نتایج جستجو قرار گیرند به خصوص آنهایی که با افزایش ترافیک سایت به شمار مشتریانشان اضافه می‌شود.
یک مطالعه دیگر اثر می‌دهد جستجو کنندگان خیلی دوست دارند روی پیوندهای طبیعی نتایج جستجو کلیک کنند؛ این مطالعه مشخص می‌کند 72.3 درصد کاربران گوگل روی پیوندهای طبیعی نتایج جستجو کلیک می‌کنند و فقط 27.3 درصد کاربران روی پیوندهای لیستهای پرداخت شده کلیک می‌کنند. این یکی دیگر از دلایلی است که شرکت‌ها تاثیر سئو را دانسته و آماده هستند برای آن زمان و هزینه صرف کنند.
بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت ذیل خلاصه نمود:

در بازدید وب سایت کارایی بسزایی دارد.
باعث ایجاد برند می شود.
باعث افزایش شدامد سایت خواهد شد.
باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
بهترین آلت برای تبلیغات است.
بهینه سازی موتور جستجو چیست

سئو تو صفحه چیست ؟ (On Page SEO)
سئو داخل صفحه به مهار مستقیم کدها و یا محتویات وب سایت شما اعم از متن، تصویر، پیوند و ... مرتبط می‌شود؛ به طور کلی هر چیزی که در سایت خویش بارگذاری می‌کنید مربوط به SEO On Page می‌شود. این شیوه پایه تمام تلاش‌های بهینه‌سازی است زیرا جایی است که شما بیشترین مهار را روی آن دارید. هر گونه تغییری را که شما در محتویات سایت خود ایجاد می‌نمایید در نتایج جستجو تاثیر گذار خواهد بود بنابراین خیلی مهم است که طریق SEO On Page بدرستی پیش از شیوه SEO Off Page انجام شود.

سئو خارج صفحه چیست ؟ (Off Page SEO)
بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سایت با مهار مستقیم بالایی انجام می‌شد، شیوه بهینه سازی خارج صفحه دربرگیرنده تمام ارتقاهایی است که در خارج از وب سایت شما سپریدن می‌شود؛ این دربرگیرنده تمام چیزهایی است که می‌تواند در توسط آوردن رتبه‌بندی بالای سایت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه نخست در بدست آوردن پیوند دهندگان (پیوندهایی که از سایت‌های دیگر به سایت شما اشاره می‌کنند) متمرکز می‌شود سپس با به کارگیری روش‌هایی که در خارج از وب سایت اتمام می‌شود به بهینه‌سازی موتور جستجو می‌پردازد.

SEO Off Page یک فرآیند نامحدود است که بدست مهندسین سئو در جهت بدست آوردن پیوند دهندگان، اداره می‌شود.

سئو کلاه - سفید چیست ؟ (White Hat)
در واژگان فنی این حوزه، سئو کلاه – سفید به گردآور تکنیک‌ها، روش‌ها و استراتژی‌های که از قوانین و راهنمایی‌های موتورهای جستجو تبعیت می‌کنند، اشاره دارد. که این به معنی فریب یا دستکاری موتور‌های جستجو و یا کاربران به هیچ وجه نیست. این همچنین به سئو اخلاقی نیز یاد می‌شود زیرا دلیل آن این است که یا اجرای بلند مدت داشته و یا از دستورالعمل‌ها و سیاست‌های صحیح جهت توسط آوردن رتبه‌های بالا در نتایج موتور‌های جستجو استفاده می‌کند.

سئو کلاه - سیاه چیست ؟ (Black Hat)
به عبارتی دیگر اصطلاح سئو کلاه – سیاه اشاره به مجموعه‌ای از دستورات دارد که به هدف فریب، بازی و دستکاری الگوریتم‌های موتورهای جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندی بالا، بکار می‌رود. این مهم است که بدانید این‌ روش‌ها غیر اخلاقی بوده و بدست هیچ موتور جستجویی تایید نمی‌شود و بکارگیری این روش‌ها خطر بیرون شدن از فهرست پایگاه داده را برای همیشه در بر دارد.

انجام تاکتیک‌های سئو کلاه – سیاه شدنی است که مایه افزایش رشد ناگهانی در نتایج جستجو شود ولی می‌تواند منجر به پرداخت جریمه و یا حذف کامل از لیست پایگاه دیتا موتور جستجو شود.

مقالات در زمینه بهینه سازی موتور جستجو
در زیر به برخی از مقالات در مقوله بهینه سازی موتور جستجو اشاره شده است:

پژوهشی در راهبرد های بهینه سازی موتور جستجو برای توسعه وب سایت های بزرگ
در این تحقیق پژوهشگر معتقد است که هنگامی که پیاده سازی وب سایت به آخر می رسد مشکلی که خیلی از شرکت ها با آن مواجه هستند این مسئله است که نمی دانند که چگونه تارنما خود را در اینترنت معرفی نماید که بهترین شیوه برای معرفی وب سایت بهنیه سازی موتور جستجو است. در این تحقیق بر پای بست، 77 معیاری که از منابع مختلف و موتورهای جستجو رسیدگی نموده است استراتژهای بهینه سازی برای گسترش تارنما را بصورت ذیل معرفی می نماید:

بهبود ساختار سایت
استراتژی کلمات کلیدی
استراتژی URL
بهینه سازی کد
پردازش کردن متن
بهینه سازی لینک های ورودی
استراتژی نام دامنه و هاست
آنالیز تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو
این پژوهش استراتژی بهینه سازی کمپانی های گوگل و مایکروسافت را رسیدگی و توضیح داده است و موردی که جهت مطالعه و آنالیز پیمان داده است، راهبرد های مربوط به کمپانی مایکروسافت است. مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجو از نظر پژوهشگر عبارتند از:

اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
اضافه کردن URL به نقشه سایت
اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl
بهینه سازی موتور جستجو جهت افزایش بهبود دیدن وب سایت
در این پژوهش محققین عواملی که در افزایش رتبه سایت تاثیر دارند را به 3 سه بخش بخش بندی می کنند:

شرکت های دارنده موتور جستجو: جستجوکنندگان در صفحات موتورهای جستجو یک پرس و جو را اجرا می کنند سپس نتیجه آن در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش دیتا می شود.
وب مسترها و شرکت های بهینه سازی موتور جستجو: شرکت هایی که با استفاده از یکسری ابزار و چیرگی ها تلاش می کنند رتبه تارنما ها را در صفحه نتایج موتور جستجو افزایش دهند
جستجو کنندگان در موتورهای جستجو: افرادی هستند که در موتورهای جستجو بدنبال یافتن اطلاعات باره نظرشان هستند.
محققین معتقد هستند افرادی که تکاپو بهینه سازی را اتمام می دهند می بایست از پسینیان دگرگونی ها الگوریتم ها ی موتورهای جستجو مطلع باشند و عواملی که مایه می شود شدامد سایت افزایش پیدا نماید را بخوبی بشناسند و همچنین از کلماتی که کاربران نهایی بدنبال آن می گردند نیز هشدار داشته باشند و بعبارتی سایر می بایست اطلاعات خویش را در سه دسته بندی بالا همش بروز نگه دارند.

بهینه سازی موتور جستجو: مفاهیم آنالیز فنی
در این تحقیق بر اساس یکسری مقالات، پژوهش ها و ارشاد ها بعضی از مفاهیم بهینه سازی موتور جستجو آورده شده است. محقیق معتقد هستند بهینه سازی موتور جستجو فرآیندی است که هیچ وقت تمام نمی شود و تکنیک های زیادی برای بهتر کردن رتبه سایت وجود دارد اما پیاده سازی همه آنها دشوار است. :

تکنیک هایی که در این تحقیق برای بهینه سازی عنوان شده است عبارتند از:

افزایش لینک های خارجی
تغییر نام فایل ها
لینک یک طرفه
کلمات کلیدی
استفاده از Meta Tag
استفاده درست از عنوان
استفاده از robots.txt
بهینه سازی محتوا

جستجوی جیمیل با فیلترهای جدید سریع‌تر و دقیق‌تر شد

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,جیمیل
جیمیل ابزار تازه ای موسوم به تراشه‌های جستجو را به کار گرفته که به کاربران امکان می‌دهد تا نتایج جستجوی خود را سریع‌تر مشاهده کنند.

به گزارش مهر به نقل از آسین ایج، ابزار یادشده با درک بهتر منظور کاربران در زمان وارد کردن کلیدواژه‌های مختلف، مدت زمان مورد نیاز برای مرتب کردن اقلام یافته شده را کاهش می‌دهد و تنها نتایجی را در معرض دید کاربران قرار می‌دهد که واقعاً مورد نیاز هستند.

 

همچنین از این ابزار می‌توان برای جستجوی دقیق‌تر محتوای ایمیل‌ها استفاده کرد تا زمان کمتری برای یافتن یک فایل ضمیمه خاص، محتوایی در یک بازه زمانی مشخص و غیره صرف شود.

 

ابزار مذکور هنوز به طور عمومی در دسترس همه کاربران گوگل و سرویس جیمیل قرار نگرفته است. اما گوگل وعده داده که به تدریج عموم کاربران خواهند توانست از این ابزار بهره بگیرند.

 

 


منبع:  https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11047856.html

آیفون ۱۲ در ۴ نسخه عرضه می شود/ جدول قیمت و سایز

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون
در گزارشی جدید فاش شده آیفون ۱۲ برخلاف آیفون های قبلی در ۴ نسخه عرضه می شود و همه دستگاه ها مجهز به نمایشگر «او ال ای دی» و اینترنت ۵G هستند.

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، در گزارشی جدید فاش شده آیفون ۱۲ برخلاف نمونه های پیشین در ۴ مدل عرضه می شود.

 

جان پروسر یکی از کاربران توئیتر که همیشه اطلاعاتی درباره دستگاه های اپل را منتشر می کند، خبر مذکور را فاش کرده است. به گفته او این ۴ مدل عبارتند از :آیفون ۱۲(مینی)، آیفون ۱۲( پلاس/ مکس)، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس.

 

تمام این دستگاه ها نمایشگر OLED خواهند داشت و بریدگی روی صفحه جلویی نیز کوچکتر از آیفون های فعلی خواهد بود. ۲ مدل نخست آیفون ۱۲ با قاب آلومینیومی و  مدل های پرو نیز مانند آیفون ۱۱ پرو با قاب فولادی عرضه می شوند.

 

همچنین هر ۴ مدل مجهز به تراشه A۱۴ اپل خواهند بود و از اینترنت ۵Gپشتیبانی می کنند. البته فقط مدل های پرو با شبکه های mmWave همخوان می شوند.

 

در کنار این موارد مدل های ارزان تر آیفون ۱۲ تنظیمات دوربین پشتی دوتایی خواهند داشت اما نسخه پرو آن مجهز به دوربین ۳ تایی و اسکنرLiDAR خواهد بود.

 

کد، اندازه نمایشگر و قیمت مدل های آیفون در بازار آمریکا در  جدول زیر نشان داده شده است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون

 

رونمایی از آیفون ۲۰۲۰ به دلیل شیوع  کووید۱۹ به تعویق خواهد افتاد. پیش بینی می شود این دستگاه ها به جای سپتامبر در اکتبر یا نوامبر رونمایی شوند.


 

منبع:     https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11052456.html

چرا باید یک وبسایت داشته باشیم؟

یازده علت در استجابت یک سوال؛ چرا باید وب سایت داشته باشیم؟
در نوشته های قبل به این جستار پرداختیم که وب سایت چیست و انواع آن را بر شمردیم. حال به عنوان صاحب یک کسب وکار شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا باید وب سایت داشته باشم.در نوشته پایین برخی از دلایلی که شاید می تواند شما را قانع نماید لغایت به فکر برپایی ویترین کسب و کار خود در فضای مجازی بیفتید را لیست نموده ایم.

۱- تارنما در نقش بروشور و کاتالوگ آنلاین
کاتالوگ و بروشور سوداگری شما در ۲۴ ساعت امکان ارائه شدن به مشتریان را خواهد داشت. این را سنجش کنید با خرج های گزافی که تاکنون برای تهیه و توزیع بروشورهای کاغذی سپریدن دیتا اید تا به ارزش تارنما بیشتر پی ببرید.



7 دلیل اینکه چرا باید یک وبسایت داشته باشیم؟



۲- نمایش حرفه ای بودن و ارزش کسب و کار
اگر شما تارنما داشته باشید می توانید از ایمیل وب سایت خود (مانند sales@etemadweb.com) برای ارائه به مشتریان استفاده نمایید که شکل زیاد حرفه ای تری دارد نسبت به این که در ارتباطات خویش از ایمیل های شخصی همانند سرویس های جی گرایش و یاهو کاربرد نمایید. ضمن این که هستی تارنما می تواند این پیام را به ذهن مخاطبان مخابره کند که این کسب و کار خالق ارزشی است که آماده است با صرف هزینه، آن را در وب سایت خویش شناسایی و تبلیغ نماید.

۳- در معرض دیدن مشتریان اکثریت قرار بگیرید
طبق آمارها هر روز نزدیک بیش از ۲٫۵ میلیارد تن از اینترنت بهره‌گیری می کنند و اگر شما در این فضای آنلاین حضور نداشته باشید عملاً امکان استفاده از فرصت دیده شدن در اینترنت را از دست خواهید داد.

۴- فرصت اثرگذاری روی مشتریان بالقوه
با حضور در فضای آنلاین شما این فرصت فوق العاده را خواهید داشت که مشتریان خود را با ارائه و شناسایی کارساز خدمات و محصولات خود جذب نمایید.

۵- وب سایت در نقش یکتا خدمات مشتریان ۲۴ ساعته
وقتی شما محتوای متناسب با نیاز کاربران تارنما خود را جاسازی و منتشر می نمایید دیگر نیاز نیست الی آن ها برای سؤال کردن سوالات خویش به محل شما مراجعه حضوری نمایند و یا حتی تلفن بزنند.

۶- ارائه سریع واپسین محصولات و خدمات
به راحتی و به سرعت و به صورت مجانی می توانید آخرین محصولات و خدمات خویش را در وب سایت ارائه نموده یا خدمات پیشین را به روز رسانی نمایید و مشتریان خویش را از تغییرات کسب و کارتان با خبر سازید.
۷- تقویت تقسیم بازاریابی
قطعاً امروزه دسته مهمی از تکاپو های بازاریابی به بازاریابی آنلاین گزین کردن دارد. بدون داشتن تارنما فرصت مغتنم به کارگیری مشتریان نهفته خویش در فضای آنلاین را از دست خواهید داد. امروزه بهینه سازی تارنما برای موتورهای جستتجو (سئو) برای صاحبان کسب و کارها بسیار اهمیت دارد چرا که می تواند مستقیماً جریان مالی مستمری را با افزایش فروش برای آن ها ایجاد نماید.

۸- حمایت ۲۴ ساعته
با تاسیس صحیح و پرقدرت یک سیستم تیکتینگ (سیستم ثبت درخواست های مشتریان) در وب سایت خود دائم می توانید با سربلندی به مشتریانتان بگویید که ۲۴ ساعته از آنها حمایت و حمایت خواهید کرد.

۹- فرصت بلاگ نویسی و اشتراک گذاری عقاید و تجربیات شخصی
شما همواره می توانید در دسته مقالات یا نوشته های وب سایتتان عقاید و تجربیات خود را با کاربران خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید و با آن ها در تعامل باشید.

۱۰-یک رسانه در کمر بستن دارید
وب سایت شما میتواند رسانه شما باشد. به عنوان مثال هر گاه خبری یا شایعه ای در فضای کسب و کار درباره شما مطرح می شود ، یک مرجع موثق کاربران برای مراجعه و کسب آگاهی ها دقیق، وب سایت کسب وکار ها است.

۱۱- شانس چشم وهمچشمی با غول های کسب وکار
شاید شما توانا نباشید مشابه کمپانی رقیب یک آسمانخراش برای دفتر خود بخرید ولی با داشتن یک وب سایت بسیار جذاب و با محتوای مناسب و کارساز می توانید در ذهن بسیاری از مشتریان خود به عنوان رقیبی برای بزرگان پهنه سوداگری خویش همواره مورد توجه پیمان داشته باشید.