اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

افزایش فروش از طریق سایت


باید یک وبسایت برای خویش داشته باشید. انگیزه نخست اینکه سایت مایه می شود تا پیدا کردن سوداگری شما ساده تر شود. انگیزه دوم هم اینکه، این وبسایت، باید برای شما بفروشد.


مراجعه کنندگان به وبسایت شما هر آنچه که بر روی آن قرار دارد را نمی خوانند. این موضوع را با مطالعه کردن نتایج تجزیه تحلیل گوگل آنالیتیکز برای سایتهای گوناگون در صنایع گوناگون متوجه شده ام. آنها تمام مطالب یک صفحه  فروش سایت را الی به پایین تعقیب نمی کنند و اگر هم این کار را بکنند تنها یک نگاه سطحی به تمام آن صفحه می اندازند. با استفاده از سایت کلیک تیل شما دقیقا می توانید بگویید که کاربران در سایت شما مشغول انجام دادن چه کاری هستند. با استفاده از این سایت و وارد کردن یک کد بخصوص در آن شما میتوانید تمام اعمال یک بازدید کننده در سایت خودتان را به مثل یک دوربین فیلمبرداری دیده و حتی ضبط کنید. این اعمال را شما می توانید بر پای بست، کوچکترین جنبش آنها از لحظه ورود به سایت را ذیل عقیده داشته باشید.


ما در ضمن می دانیم زمانی که یک بازدید افزایش فروش از طریق سایت  کننده وارد احد از صفحات سایت شما می شود، همیشه از آنجا وارد صفحات سایر سایت نمی شود. گوگل آنالیتیکز جریان ترافیک در سایت شما را پرتو می دهد و همچنین درصد تمامی بازدید کنندگان سایر را که به صفحات سایر سایت می روند. شمار بسیار عجب آوری از آنها سایت را ترک می کنند. این تازه ها زیاد بدی در این رابطه برای یک سوداگری است. و خبر خوب در این رابطه این است که شما الان این جستار را می دانید و حالا می توانید آن را حل و فصل کنید. خیلی ساده می توانید تغیییراتی را در این رابطه سپریدن دیتا و نتایج حاصل شده را امتحان کنید.


از آنجاییکه شما برای توسط آوردن بازدید کننده   افزایش فروش از طریق سایت  خرج کرده اید، آنها باید از سایت شما چیزی بخرند، یا با شما تماس بگیرند، یا اسم و ایمیل خویش را در اختیار شما بگذارند الی شما قادر باشید بعدها با آنها تماس استوار کنید. این سوژه برای همگی وبسایتهایی که در پیوستگی با یک کسب و کار هستند صدق می کند.

تمامی موارد مربوط به بازاریابی خودتان را که از اهمیت زیادی برخوردار است، در قسمت یک دوم یا یک سوم بالای سایت درج کنید. این قسمت را معمولا در حوزه جراید تحت عنوان روی صفحه نخست و در بحث آی تی و وبسایت تحت عنوان بالای صفحه اول می شناسند که دید بیشتری نسبت به بقیه قسمت های روزنامه یا سایت داشته و موجب ترغیب خواننده به نشان دادن عکس العمل می شود.


قسمت بالای وبسایت شما عموما قسمتی است که خوانندگان اغلب با آن روبرو می شوند. اگر بازدید کنندگان بخواهند سایت شما را به جهت ذیل حرکت دهند تا بتوانند از پیشنهاد گزیده تر شما آگاه شوند، به شماره تماس شما دسترسی پیدا کنند، یا بر روی لینک فیسبوک شما کلیک کنند، بدانید که معمولا چنین اتفاقی نمی افتد.


اینها مواردی است که باید در تقدیر بالای سایت پیمان بگیرد: یک فرم جهت عضویت، شناسایی نامه کوتاه در باره سایت یا محصول، بهترین تبلیغ شما، شماره تلفن برای تماس، آیکن های مرتبط با حسابهای کاربری شما در رسانه ها اجتماعی، اطلاعیه های جذاب و قابل توجه، رتبه بندی اعتماد در سوداگری که از طرف مراجع مرتبط با این جستار منتشر می شود، ابزار باره نیاز برای بستگی زنده (چت)، ویدئو ها، تبلیغات اینترنتی که با مفتوح شدن یک صفحه جدید بطور اتوماتیک باز می شوند، دسته مربوط به افزایش اعتبار.


فرض کنید که شما یک ارائه دهنده خدمات هستید و بصورت محلی هم به فعالیت می پردازید و توقع دارید مشتری شخصا با شما تماس بگیرد. مهمترین چیزی که به آن نیاز دارید و باید با حروف خیلی درشت در بالای سایت شما پیمان بگیرد عدد تلفن سر راست شرکتتان است.


یک عدد تلفن اغلب اولین چیزی است که در سایتهایی اینچنین مشتریانی به دنبال آن هستند، چرا که برای هر گونه خرید و داد وستد تمایل به تماس مستقیم با شما دارند. آنها را ناچار به جستجو برای آن نکنید. این عدد را در بالا، پایین و سرنوشت میانه سایت درج کنید. وانگهی تنها به درج عدد کفایت نکنید، به مخاطبتان بگویید چکار کنند و عبارت تماس بگیرید را حتما در کنار آن پیمان دهید. فرض را بر این پیمان ندهید که آنها خودشان می دانند که چکار باید بکنند!


از یک فرم عضویت کاربرد کنید

بعد از این و از آنجایی که شما بیچارگی به چندین روش مختلف برای ارتبط با بازدید کنندگان سایتتان دارید، باید بر روی سایت خود یک فرم عضویت قرار دهید که منجر به جمع آوری اطلاعات بازدید کنندگان سایتتان می شود. اگر بازدید کنندگان با شما تماس نگیرند، آنگاه شدنی است بجای آن از فرم عضویت استفاده کنند. این جستار مهمی است، چرا که همه میل به تماس گرفتن ندارند. گرد از مشتریان من که یک مرمت کننده سقف ساختمان است بطور میانه ۲۰ لغایت ۲۹ درصد از مشتریان خودش را از راه همین فرم بدست می آورد.


 افزایش فروش از راه وبسایت

افزایش فروش از راه وبسایت


با پیمان دادن چنین فرمی در سایت فراموش نکنید که به بازدید کنندگان خویش بگویید باید چکار کنند. از آنها نپرسید که اگر گرایش به تماس دارند این فرم را پر کنند. به آنها بگویید برای تماس این فرم را پر کنند. به عبارت تماس بگیرید (Contact ) در تصویر بالا توجه کنید! دلیل روانی انسان در این طور موارد غیر قابل باور است، زمانی که شما به وی می گویید کاری را انجام بده، بیشتر آن شغل را می کنند.


از ابزار گفتگوی آنلاین و در لحظه (چت) بهره ببرید

اجازه دهید فرض نماییم که یک بازدید کننده نه با شما تماس می گیرد و نه فرم عضویت موجود در سایت را پر می کند. آیا او را از دست دیتا اید؟ لزوما چنان معنایی ندارد، چرا که شما آلت دیگری در مجموعه بازاریابی خود دارید: افزار گفتگوی زنده. در اینجا علت پر اهمیت بودن این افزار را برای سایت خود خواهید یافت.


 افزایش فروش از راه وبسایت

افزایش فروش از طریق وبسایت


فرض کنید که اطلاعات حاصل از موشکافی ورود و برونرفت کاربران سایت عنوان می کند که هر بازدید کننده بطور میانه نزدیک ۱۵ ثانیه در صفحه نخست سایت شما باقی می ماند. و پس متعلق به یا بطور کامل از سایت بیرون می شوند و یا وارد بخشهای دیگر که دربرگیرنده توصیف مهارتهای شما یا ویژگیهای محصول است می شوند. حال که با این اطلاعات بسیار کم می توانیم به راحتی متوجه شویم که باید در صفحه نخست دست موزه گفتگوی آنلاین را به شکلی طراحی کنیم که در لحظه ترک سایت بطور اتوماتیک باز شود، و یک بار سایر هم این ابزار را در صفحه مربوط به توصیف خویش و محصولاتمان پیمان دهیم. بنابر این اطلاعات اگر ابزار گفتگوی آنلاین  بطور اتوماتیک و در ثانیه ۱۲ از حضور کاربر در سایت باز شود، تقریبا  چند ثانیه پیش از ترک سایت توسط مخاطب این اتفاق افتاده است. بدین طریق اگر بازدید کننده بعد از بازدید از سایت با شما تماس نگیرد یا فرم عضویت را پر نکند، مفتوح هم این بخت را داریم که دقیقا قبل از ترک سایت با او بصورت زنده ومستقیم گفتگویی داشته باشیم. منفعت این پیشه برای ما می تواند برابر با گفتگوی تلفنی با وی باشد.


اگر آنها خودشان تماس گرفتند یا فرم عضویت را پرکردند، آنگاه خیلی راحت می توانند پنجره گفتگوی آنلاین را ببندند. علاوه بر این تا زمانی که در این پنجره حضور داشته باشند شما می توانید از راه موبایل خود نیز با آنها به گفتگوی آنلاین مشغول باشید. فکر کنید که در این حالت شما می توانستید در بیرون از شهر و در فضایی عالی مشغول صرف شام باشید، در حالیکه مقارن یک فروش را هم برای خود حفظ کرده اید، بدون آنکه بیچارگی باشد خویش را اندک به فضای کامپیوترتان کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد