اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

معرفی روش‌هایی راحت برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

روش‌های مختلفی برای دانلود عکس پروفایل وجود دارد. از وب‌سایت‌های مختلفی که به راحتی عکس پروفایل اکانت‌های گوناگون را در اختیارتان قرار می‌دهند تا اپلیکیشن‌های ویژه سپریدن این کار. در پیوسته به معرفی این روش‌ها می‌پردازیم:


استفاده از وب‌سایت‌های دانلود عکس پروفایل

وب‌سایت‌های زیادی برای دانلود عکس پروفایل وجود دارند. برای استفاده  سایت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام  از این سایت‌ها کافی است یوزرنیم (username) یا همان آیدی پروفایلی که می‌خواهید دانلود کنید را جست و جو کرده و سپس با نمایش عکس بزرگ‌شده پروفایل، آن را دانلود کنید.


از معروف‌ترین وب‌سایت‌های دانلود عکس پروفایل می‌توان به instadp و izuum اشاره کرد. توجه کنید که شدنی است برای ورود به این سایت‌ها با آی‌پی ایران مشکلاتی هستی داشته باشد. پس اگر نتوانستید وارد این سایت‌ها شوید باید از طریق ابزارهای مختلف، آی‌پی خویش را به یک کشور دیگر تغییر دهید.


برای به کارگیری آن‌ها هم کافی است وارد سایت‌هایی که معرفی شدند شوید و بعد از پیدا کردن اکانت مورد نظر، روی عکس‌های بزرگ شده کلیک راست کرده و آن‌ها را ذخیره (save) کنید.


بیشتر بدانید: تعلیم نصب اینستاگرام


اپلیکیشن‌های اندروید برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

تنوع اپلیکیشن‌های مختلف برای دانلود عکس پروفایل برای گوشی‌هایی که از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند، زیاد بسیار است. بس است در پلی استور عبارت profile picture downloader”” را جست و جو کنید الی با اقیانوسی از این اپلیکیشن‌ها رو به رو شوید!


اما گرد از بهترین ابزارهای اندرویدی به کارگیری برنامه InstaProfile است. به کارگیری این اپلیکیشن زیاد راحت است. بس است صحیح همانند وب‌سایت‌هایی که شناسایی کردیم، اسم کاربری مد نظر را در این برنامه‌ها جست و جو کنید و بعد از پیدا کردن اکانت، عکس پروفایل را دانلود کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد