اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

فیلترگذاری سایت‌ها روی مرورگر کروم

ایران از جمله کشورهایی است که برای دستیابی به اینترنت پاک و استفاده مفید از شبکه جهانی اینترنت با اعمال فیلترینگ هوشمند، از دسترسی به سایت‌های غیراخلاقی و نامناسب ممانعت می‌کند.

 

گرچه در برخی موارد بسیار جزئی فیلترینگ نیز دچار خطاهای احتمالی بوده و برخی سایت‌ها به اشتباه فیلتر شده یا برخی سایت‌ها ضمن نامناسب بودن در این فیلتر قرار ندارند، اما کنترل و نظارت روی سایت‌های نامناسب تا حد قابل توجهی صورت گرفته و خانواده‌ها می‌توانند با خیال راحت فرزندانشان را به استفاده از اینترنت و بهره‌مندی از مزایای بی‌شمار آن تشویق کنند.

 

در این میان همان‌طور که ذکر شد ممکن است سد فیلترینگ جلوی برخی سایت‌ها را نگیرد یا برخی سایت‌ها برای کاربران بزرگسال مفید بوده، اما به تشخیص والدین برای فرزندانشان نامناسب باشد. همچنین ممکن است به دلایل متعددی همچون علاقه بیش از حد فرزندتان به بازی‌های آنلاین بخواهید دسترسی به سایت‌های دارنده کلماتی مرتبط با بازی‌های آنلاین را مسدود کرده یا مانع دسترسی به برخی از سایت‌هایی شوید که محتوای نامناسبی ندارند، اما وقت فرزندتان را تلف می‌کنند.

 

دوست دارید یک سیستم فیلترینگ مجزا با پنل مدیریتی کامل در اختیار داشته باشید تا خودتان بتوانید دسترسی به برخی سایت‌ها یا کلمات را محدود کنید؟ انجام این کار در مرورگر کروم به روش بسیار ساده‌ای امکان‌پذیر است:

 

مرورگر کروم را اجرا کرده و پس از مراجعه به لینک زیر، افزونه Block Site را در مرورگر نصب کنید.

http://tiny.cc/click_blocksite

 

پس از نصب افزونه، در بخشی خالی از صفحه مرورگر کلیک راست ماوس را فشار داده و از منوی به‌نمایش درآمده گزینه‌ Block Site را انتخاب کرده و در ادامه روی Options کلیک کنید.

 

در سمت چپ صفحه تنظیمات افزونه، گزینه‌هایی به‌نمایش درآمده است که با انتخاب هرکدام می‌توانید فیلترهای مختلفی را اعمال کنید. این گزینه‌ها عبارت است از:

 

Blocked Sites: در این بخش می‌توانید سایت‌های موردنظرتان را با مشخص کردن لینک آنها، در لیست سیاه قرار دهید تا دسترسی به آنها مسدود شود. قابلیت استخراج فهرست یا ورود دسته‌ای لینک‌ها از فایل CSV نیز در این بخش طراحی شده است.

 

Blocked Words: چنانچه می‌خواهید کلمات خاصی را در لیست سیاه قرار دهید ‌باید از این بخش کمک بگیرید. چنانچه کلمات قرارگرفته در این بخش در لینک یک سایت مشاهده شود، دسترسی به آن لینک از طریق افزونه مسدود می‌شود.

 

Active Days and Times: چنانچه می‌خواهید فیلترینگ اعمال شده از سوی شما در روزها یا ساعت‌های خاصی اعمال شود، می‌توانید از این بخش کمک بگیرید. همچنین در این بخش می‌توانید سایت‌های مسدود شده در بخش Blocked Sites را نیز به روز یا ساعت خاصی محدود کنید.

 

Uninstall Protection: اگر تا این بخش از تنظیمات افزونه فکر می‌کردید هر کاربری با مراجعه به تنظیمات می‌تواند این افزونه را غیرفعال کند و فیلترینگ را دور بزند سخت در اشتباه هستید، چراکه با اختصاص یک رمزعبور در این قسمت، می‌توانید از بخش تنظیمات افزونه حفاظت کنید تا اعمال هرگونه تغییر یا غیرفعال کردن افزونه بدون استفاده از رمز غیرممکن شود.


منبع:https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/filtering-sites1-chrome.html

 تغییر جهت نمایش محتوا در گوگل شیت

گوگل‌شیت یکی از مجموعه ابزارهای ارائه شده توسط سرویس گوگل داک است که شما را قادر می‌کند در هر زمان و مکان به جایگزینی بسیار مناسب برای نرم‌افزار اکسل از مجموعه آفیس دسترسی داشته باشید.

 

کار کردن با اطلاعات ذخیره شده در سلول‌های مختلف، بهره‌مندی از افزونه‌های متعدد و پرهیز از انجام کارهای تکراری به کمک فرمول‌ها، توابع و تکه‌برنامه‌هایی که روی این سرویس در اختیار شما قرار می‌گیرد، از جمله مواردی است که موجب شده‌ بسیاری از کاربران استفاده از این سرویس را به نرم‌افزار اکسل ترجیح دهند.

 

در این میان برخی کاربران که بیشتر آنها کاربران فارسی زبان هستند، ممکن است برای کار کردن روی اطلاعات ذخیره شده در این سرویس، نیازمند تغییر جهت نمایش محتوا از چپ به راست (LTR)، به راست به چپ (RTL) باشند و این گزینه برخلاف نرم‌افزار اکسل در سرویس گوگل شیت قابل مشاهده نیست.

 

مشاهده نشدن این گزینه در گوگل شیت موجب می‌شود برخی کاربران گمان کنند چنین قابلیتی در این سرویس وجود ندارد و بناچار در همان جهت نمایش از سرویس استفاده کنند؛ در صورتی‌ که این قابلیت در گوگل شیت نیز گنجانده شده و برای فعال‌سازی آن باید از روش زیر کمک بگیرید:

 

به لینک زیر مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات حساب کاربری خود به سرویس گوگل داک وارد شوید.

https://www.google.com/docs

 

از بالا سمت چپ صفحه روی منوی اصلی (آیکون همبرگری) کلیک کرده و از گزینه‌های به‌نمایش درآمده روی Settings کلیک کنید.

 

در پنجره به‌نمایش درآمده علامت چک‌مارک کنار گزینه Always show right-to-left controls را فعال کرده و با کلیک روی OK تغییرات را ذخیره کنید.

 

دوباره روی آیکون منوی اصلی کلیک کرده و با انتخاب سرویس Sheets به سرویس گوگل شیت وارد شوید.

 

یک فایل جدید ایجاد کرده یا روی هریک از فایل‌های موردنظرتان دوبار کلیک کنید تا توسط این سرویس فراخوانی شوند.

 

چنانچه به نوار ابزار دقت کنید، چند گزینه در سمت راست این نوار اضافه شده‌ که با کلیک روی آنها علاوه بر تغییر در جهت نمایش محتوای هر صفحه به‌صورت راست به چپ، جهت نمایش محتوا در سلول‌ها را نیز می‌توانید مدیریت کنید.


منبع:https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/content-google1-sheet.html

نحوه ثبت شرکت در رباط کریم

برای انجام مراحل ثبت شرکت متقاضیان باید به نظام ثبت شرکتهای نظرآباد مراجعه کنند و پس از انتخاب دامنه ثبتی خویش در این نظام اطلاعات درخواستی را در سامانه ثبت شرکتها کامل نمایند پروا داشته باشید که این اطلاعات باید به طور ریزبین وارد شود زیرا بعد گزینش گزیه تایید پایانی در سامانه ثبت شرکت در رباط کریم یکتا ثبتی نظرآباد شما نمیتوانید هیچ تغییری را ایجاد نمایید.بعد از اتمام ثبت نظام ای دنبال روند کاری شما از راه سامانه شدنی می باشد.


در چهره احتیاج به تکمیل اطلاعات در نظام ثبتی می توانید از مشاوران ما در ثبت کمپانی آراکس کمک دریافت نمایید.

مرور سریع محتوا در اینستاگرام

سرویس اینستاگرام از جمله سرویس‌های محبوب در میان کاربران ایرانی است که با اعمال فیلترینگ هوشمند روی آن دسترسی به محتوای ارائه شده در این سرویس از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و روز به روز کاربران آن افزایش می‌یابد.

 

همان‌طور که می‌دانید یکی از امکانات موجود در این سرویس، مرور محتوای چندرسانه‌ای منتشر شده توسط دیگر کاربران از سراسر دنیاست که برای انجام این کار کافی است به بخش جست‌وجو در اپلیکیشن این نرم‌افزار مراجعه کنید. (روی آیکون ذره‌بین فشار دهید) محتوای موجود در این فهرست به‌ کمک تصاویر کوچکی برای شما نمایش داده می‌شود و بسیاری از کاربران برای مشاهده محتوا در اندازه بزرگ‌تر، روی آن فشار می‌دهند.

 

این روش شیوه‌ای معمول است که اغلب کاربران از آن کمک می‌گیرند، اما مشکلی که استفاده از آن به همراه دارد خسته‌کننده بودن عملیات برگشت به فهرست و انتخاب محتوای دیگر و تکرار این عملیات برای مشاهده چند محتوا در فهرست جست‌وجوست.

 

دوست دارید مشاهده محتوا در اندازه بزرگ‌تر را سریع‌تر و بدون نیاز به انجام این عملیات تکراری (ورود به صفحه محتوا و برگشت به فهرست جست‌وجو) اجرا کنید؟ برای خلاصی از این مشکل، استفاده از ترفند زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

 

توجه: استفاده از این روش در تمام بخش‌های اپلیکیشن و برای مرور سریع همه محتوا امکان‌پذیر است.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که انگشت خود را روی محتوای موردنظر فشار داده و نگه ‌دارید تا تصویر یا ویدئوی موردنظر در اندازه بزرگ‌تر نمایش داده شود.

 

هرگاه انگشت خود را از روی صفحه بردارید، محتوا بسته شده و فهرست جست‌وجو (یا همان صفحه زیرین) در اختیار شما قرار می‌گیرد.


منبع:https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/browsing-content1-instagram.html

آرشیو خصوصی در تلگرام

کاربران تلگرام، روش‌های مختلفی را برای ذخیره‌سازی پیام‌ها، فایل‌ها و عکس یا ویدئوهای خصوصی برای خودشان انتخاب می‌کنند که یکی از این روش‌ها افزودن خودشان به فهرست مخاطبان یا ایجاد یک گروه خصوصی یکنفره و ارسال محتوای موردنیاز به این گروه یا به خودشان است.

 

همان‌طور که می‌دانید این ترفندها به شما این امکان را می‌دهد محتوای موردنظرتان را برای خود ارسال کرده و هر زمان از هر دستگاه مجهز به تلگرام به آنها دسترسی داشته باشید، اما آیا می‌دانید دیگر به استفاده از این ترفندها نیاز ندارید؟ تلگرام در جدیدترین نسخه خود این قابلیت را به یکی از امکانات پیش‌فرض موجود در برنامه تبدیل کرده و برای استفاده از آن کافی است از روش زیر کمک بگیرید:

 

تلگرام نصب شده روی دستگاه هوشمندتان را به جدیدترین نسخه 3.11 به‌روز کنید.

 

برای ارسال محتوا به خودتان و ذخیره‌سازی در فضای ابری شخصی، کافی است به بخش مخاطبان (Contacts) مراجعه کنید و ابتدای فهرست روی نام خودتان فشار دهید.

     

    شما می‌توانید پس از مراجعه به منوی اصلی نیز روی آیکون ابر که در کنار نام کاربری و شماره تلفن همراهتان به‌نمایش درآمده فشار دهید.

     

    حالا می‌توانید هر محتوایی را در پنجره به‌نمایش درآمده ارسال کنید و مطمئن باشید بجز خودتان هیچ کاربری قادر به مشاهده آن نبوده و این اطلاعات تا زمانی که آن‌ را حذف نکنید، در هر زمان و از هر دستگاه توسط اپلیکیشن یا سرویس وب تلگرام قابل دسترسی است.



    منبع:https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/private-archive-telegram.html