اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

میز تحریر باکس دار | ✅ راهنمای خرید

در این مقاله کوشش داریم شما را با فرآورده میز تحریر باکس دار آریا آشنا نماییم که نیاز هر کسی می‌باشد محصولی کوچک و به اصطلاح جمع و جور که برای احضار و به طور کلی تحریر زیاد پسندیده می‌باشد. پس اگر به تعقیب یک میز و صندلی طرح دار و باکس دار مناسب هستید با ما به اتفاق باشید. دقت داشته باشید که دیگر زمان آنکه اولاد شما بر روی زمین دراز بکشند و تکالیف درسی خویش را اتمام بدهند تمام شده و وانگهی برای ممانعت از دردهایی که بعدا شدنی است به سراغ فرزندانمان بیاید، بهتر است که به اندیشه تعبیه میزهایی برای آنها باشیم که از مشکلاتی که بعدا برایشان قبل خواهد آد جلوگیری کنیم.


محتوا  مخفی 

1 میز تحریر باکس دار تاشو و تنظیم شو

2 میز و صندلی تحریر باکس دار تاشو

3 میز تحریر تاشو باکس دار یا میز تحریر کتابخانه دار

4 میز تحریر کودک باکس دار

4.1 خاصیت های میز تحریر کودک باکس دار

5 میز تحریر باکس دار و صندلی

5.1 ویژگی های میز تحریر باکس دار آریا

6 قیمت میز تحریر باکس دار آریا

میز تحریر باکس دار تاشو و تنظیم شو

میز تحریر باکس دار آریا به چهره تاشو طراحی شده است که مایه می‌شود در هر مکانی قابل کاربرد بوده و به همین انگیزه فضای کمی هم برای نگهداری نیاز دارد . از ویژگی های این میز می طاقت به داشتن باکس داخل کار برای جمع آوری وسایل اشاره کرد ، علاوه بر این میز هم تاشو است و هم قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد که می توانید برای از سنین کودک الی بزرگسال کاربرد نمایید، علاوه بر این سطح این میز ضدخش است .عکس بعد زمینه


فرزندان شما می‌توانند میز های تحریر باکس دار آریا را در خانه به صورت اشتراکی بهره‌گیری کنند چون به چهره تنظیم شو طراحی شده و قابلیت تنظیم ارتفاع دارند می‌توانید با پروا قد ارتفاع آن را تنظیم کنید.

ابعاد این میز 50*70 است این سایز زیاد پسندیده برای نوشتن و خواندن و کم جا است و به علت اینکه دارای باکس می‌باشد احتیاج نیست کتاب روی آن چیده شود و شما به راحتی می‌توانید از باکس آن بهره‌گیری کنید.


میز و صندلی تحریر باکس دار تاشو

این محصول با صندلی همراه است صندلی که ارگونومی مناسبی داشته و در درازا بهره‌گیری شما کمتر دریافتن خستگی خواهید کرد. باید در نظر داشته باشید استفاده کودکان شما از میز صندلی زیاد برای سلامتی آن ها هنگام درس خواستن کمک می‌کند چون وقتی ادب آموز بر روی زمین در حال درس خواندن است تن در وضعیت مناسبی پیمان ندارد و در طولانی مدت مایه درد های کمر و گردن برای کودکان می‌شود.میز تحریر آریا طرح دار باکس دار طرح مرد عنکبوتی


روکش موجود بر روی آن نیز به چهره وایت برد بوده و قابلیت نوشتن و منزه کردن را برای اولاد شما فراهم می‌کند.


میز تحریر تاشو باکس دار یا میز تحریر کتابخانه دار

یکی از معضلاتی که کودکان اثناء مطالعه و سپریدن دادن تکالیف خویش با آن همراه هستند این است که بی نظمی زیادی به دلیل استفاده از کتاب و دفتر های بسیار به هستی می‌آید. کودکان معمولا عادت دارند از چندین رنگ مداد و یا خودکار بهره‌گیری کنند پس مرتب بودن می‌تواند تاثیر آن ها را بالا دستگیر و راحتتر به تکالیف خویش بپردازند از این جهت به کارگیری میز تحریر باکس دار می‌تواند این دشوار را به طور کامل حل کند.عکس بعد زمینه


میز های تحریر باکس دار آریا دارای باکس هایی هستند که جای کاملی برای پیمان دادن کتاب ها و وانگهی ابزارها تحریر اولاد شما فراهم می‌کند.


میز تحریر کودک باکس دار

میز تحریر باکس دار آریا به دلیل اینکه قابلیت تنظیم ارتفاع دارد پسندیده برای کودکان می‌باشد. بدین منظور طرح های گوناگون کارتونی نیز بر روی آن پیمان گرفته است که اغلب باره توجه کودکان پیمان می‌گیرد که تنوع بالایی هم دارد. سطح این میزضدخش است و می توانید بر روی آن با ماژیک بنویسید یا حتی کلید بکشید و هیچ آسیبی نمی بیند.این میز را از سن 5 سال به بالا می توانند استفاده نمایند، تنظیم شو بودن این میز به این صورت است که در زیر میز یک درجه تنظیم دارد که تا 5 درجه قابل تنظیم است و می توانید آن را با هر انداره مد نظر تنظیم نمایید.


طرح های کارتونی مانند: زرح بتمن، طرح پونی، طرح فرند، طرح ماشین ها، طرح گیتی، و طرح بن تن .میز تحریر آریا طرح دار باکس دار طرح ماشین ها

یکی از موارد مثبت این نوع میز تحریر باکس دار آریا این است که به راحتی می‌توان آن ها را تمیز کرده و مایعات باعث تغییر حالت آن‌ها نمی‌شود. انگیزه آن هم استفاده از روکش ملامینه و قرار دادن نوار PVC در لبه های میز است.


ویژگی های میز تحریر کودک باکس دار

حمل نقل راحت با بخش طراحی شده با پایداری کافی

دارای سطح شیبدار

جمع شدن ارکان به چهره کامل

فضای خالی زیر میز برای هرچه راحتتر شدن برای قرارگیری پاها

استفاده به عنوان میز لپ تاپ، میز تکالیف، میز طراحی و …

مقاوم در برابر وزن کالبد ها تا 75 کیلو گرم

موارد بهره‌گیری : اطاق نوجوان ،خوابگاه های دانشجویی ،منازل با فضای کم، به عنوان هدیه

دارای دو ابعاد

دارای طرح مدرج و طرح دار

این میز تحریر تاشو در مدل های وایت بردی حائز روکش فورمیکا میباشد.

دارای جا مدادی

دارای جک آرام بند برای مفتوح و بسته شدن درب باکس


میز تحریر باکس دار و صندلی

با تهیه فرآورده میز تحریر باکس دار آریا شما دیگر دربایستن نیست صندلی جداگانه ای برای آن تهیه کنید چون یک صندلی همرنگ و پیوسته با خود میز در اختیا شما پیمان می‌گیرد.

در این محصول کوشش شده است که صندلی میز تحریر باکس دار با ارگونومی مناسبی ساخته شود که باث می‌شود خستگی در درازا کاربرد به حداقل برسد و به یک پیرامون راحت برای استفاده تبدیل شود. میز تاشو تنظیم شو یاس طرح باکس دار که زیاد پسندیده است برای محیط آپارتمان و خانه های کوچک، این میز را می توانید در مواقع عدم احتیاج جمع کرده و کنار بگذارید. تاهرسنی ازآن استفاده نمایند.علاوه بر این ، میز دارای یک باکس پنهان است که وسایل اضافه و اتوماتیک و دفتر و… را می توانید در درون آن بگذارید و سطح میز شما همیشه تمیز باشد.

آئودی RS7 تیونینگ با قیمت ۱۰۰ هزار دلار رونمایی شد

شرکت آمریکایی کریتیو بسپوک تیونینگ آئودی RS7 مدل ۲۰۱۶ را رونمایی کرده است. این خودرو آئودی از بدنه‌ی پهن‌تر و کاپوت شفاف بهره می‌برد و موتور آن تقویت شده است.

آئودی RS7 خودرو اسپرت قدرتمندی است. اخیرا مدل دست‌دوم این خودرو در سایت کریتیو بسپوک (Creative Bespoke) با ویژگی‌های ارتقا‌یافته، ۹۹ هزار و ۸۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است.

این قیمت در نگاه اول زیاد به‌نظر می‌رسد؛ اما درحقیقت، امکانات اضافه‌شده به این مدل آئودی، بیش از ۴۵ هزار دلار ارزش دارد. در این خودرو آئودی، از کیت بدنه‌ی پرایر دیزاین (Prior Design) استفاده شده است که شامل گِل‌گیر‌های حجیم‌تر به‌همراه دامنه‌های کناری می‌شود. همچنین، کاپوت اختصاصی فیبر‌کربنی نیز روی RS7 قرار دارد که قسمت وسط آن شفاف طراحی شده است؛ به‌طوری‌که پیشرانه‌ی چهارلیتری V8 آئودی را می‌توان مشاهده کرد. این ویژگی قبلا در نسل C6 خودرو آمریکایی کوروت ZR1 استفاده شده بود.

آئودی RS7 ۲۰۱۶ با تیونینگ کریتیو بسپوک

درکنار کیت بدنه، آئودی RS7 از فنر‌های کم‌ارتفاع H&R نیز بهره می‌برد. این ارتفاع کمتر به‌همراه بدنه‌ی پهن‌تر خودرو، ترکیب خوبی ایجاد کرده است. همچنین، استفاده از رینگ‌های ۲۱ اینچی Rennen با رنگ نقره‌ای درخشان درکنار شیشه‌های دودی خودرو، چهره‌ی تهاجمی جذابی به RS7 بخشیده است.

موتور چهارلیتری V8 این محصول در حالت استاندارد با بهره‌بردن از دو توربوشارژر، ۵۶۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. پس از تیونینگ کریتیو بسپوک، این عدد به ۶۵۰ اسب‌بخار رسیده است. هرچند این تیونر جزئیات تقویت پیشرانه را منتشر نکرده؛ به‌‌احتمال زیاد تنظیم مجدد ECU بخشی از این پروژه بوده است. شکی نیست ۹۰ اسب‌بخار بیشتر باعث سریع‌ترشدن این خودرو تمام‌چرخ متحرک آئودی شده است؛ اما پیشرانه‌ی V8 فولکس‌واگن، قطعا ظرفیت تقویت بیشتری داشت.

این آئودی RS7 دست‌دوم تیون‌شده با قیمت ۱۰۰ هزار دلاری‌اش، رقابت نزدیکی با مدل جدید دارد. نسل دوم آئودی RS7 که سال پیش معرفی شد، ۱۱۴ هزار دلار در بازار آمریکا قیمت‌گذاری شده است.


منبع:

انویدیا با پلاگین RTX Voice لغو نویز را در سیستم‌های RTX بهبود می‌بخشد

RTX Voice پلاگین ویژه‌‌ی انویدیا است که با اتکا بر توانایی‌های هوش مصنوعی، کارایی فناوری لغو نویز (نویز کنسلینگ) را در سیستم‌های مجهز به کارت‌های گرافیک سری RTX بهبود می‌بخشد.

پردازنده‌های گرافیکی سری GeForce RTX انویدیا چندی پیش روانه‌ی بازار و با استقبال مناسبی مواجه شده‌اند. یکی از قابلیت‌های مهمی که این کارت‌ها به‌همراه می‌‌آورند، فناوری رهگیری پرتو به‌صورت آنی (Real-Time Ray Tracing) است که جلوه‌های بصری بازی‌های ویدئویی را به‌شکل درخورتوجهی بهبود می‌بخشد. هرچه زمان می‌گذرد، بازی‌های بیشتری به فناوری یادشده مجهز می‌شوند. برای مثال، چند روز پیش شاهد انتشار نسخه‌ی Ray Tracing بازی خاطره‌انگیز ماینکرفت بودیم.

بسیاری از کارشناسان هنوزهم معتقدند کارت‌های گرافیک سری RTX ارزش خرید چندانی ندارند و ظاهرا انویدیا نیز از این قضیه تا حدودی آگاه است؛ به‌همین‌دلیل، این شرکت اخیرا از پلاگین جدیدی با نام RTX Voice پرده‌برداری کرده است که مزیتی جالب برای رایانه‌های مبتنی‌بر کارت‌های سری RTX به‌ارمغان می‌آورد.

پلاگین جدید انویدیا از چند روز پیش برای دانلود دردسترس قرار گرفته است. بنابه‌ گفته‌ی انویدیا، RTX Voice می‌کوشد هنگامی که با میکروفون در حال ضبط هستید، صداهای اضافه‌ی پس‌زمینه‌ را حذف کند. امروزه، افراد زیادی به‌علت شیوع ویروس کرونا مجبورند در خانه کار کنند و برای ارتباط با همکاران و پیشبرد پروژه‌های کاری، با آن‌ها تماس صوتی یا ویدئویی برقرار کنند.

برای استفاده از پلاگین RTX Voice انویدیا باید حتما یکی از کارت‌های گرافیک سری RTX را داشته باشید

حال که افراد زیادی به کار در خانه مشغول هستند، پلاگین RTX Voice می‌تواند مزیت‌های متعددی به آن‌ها ارائه دهد. بدین‌ترتیب، اگر هم‌زمان با حضور در کنفرانس‌های ویدئویی مجبورید کار کنید و ممکن است صدای اشیائی نظیر کیبورد به‌گوش همکاران برسد و حواس آن‌ها را پرت کند، می‌توانید از RTX Voice استفاده کنید.

البته نکته‌ی مهم این است که این پلاگین، تنها برای کاربران کارت‌های گرافیک انویدیا سری RTX دردسترس قرار دارد. شکی نداریم بسیاری از کسانی که امروزه در خانه کار می‌کنند، به کارت‌های گرافیک جدید انویدیا دسترسی ندارند. براساس گفته‌های انویدیا، RTX Voice برای از‌بین‌بردن صدای پس‌زمینه بر هوش مصنوعی (AI) به‌کاررفته در کارت‌های گرافیک سری RTX متکی است. معمولا گیمرها بیشتر به تهیه‌ی کارت‌های RTX رغبت نشان می‌دهند و این یعنی همین افراد هستند که از مزیت‌های پلاگین انویدیا بهره‌مند می‌شوند.

انویدیا گفته است پلاگین RTX Voice از اپلیکیشن‌های زیادی پشتیبانی می‌کند که اکثر آن‌ها روی حوزه‌ی گیمینگ متمرکز هستند. از بین این اپلیکیشن‌ها می‌توانیم به دیسکورد (Discord) و توئیچ استودیو (Twitch Studio) اشاره کنیم. البته در بین آن‌ها موارد محبوب دیگری نیز نظیر زوم و اسلک به‌چشم می‌خورند. زوم و اسلک جزو پلتفرم‌های محبوب ارتباطی دنیا حال‌حاضر به‌شمار می‌آیند و میلیون‌ها نفر برای اهداف کاری و شخصی از آن‌ها بهره می‌ببرند.

جدول زیر، فهرست رسمی اپلیکیشن‌هایی را نشان می‌دهد که پلاگین RTX Voice از آن‌ها پشتیبانی می‌کند:

فهرست اپلیکیشن‌های تحت‌پشتیبانی پلاگین RTX Voice انویدیا
OBS Studio
XSplit Broadcaster
XSplit Gamecaster
Twitch Studio
Discord
Google Chrome
Skype
WebEx
Zoom
Slack

فرایند نصب و استفاده از پلاگین RTX Voice به‌نسبت ساده است. براساس دستورالعمل رسمی انویدیا، باید این اپلیکیشن را با کلیک روی این لینک دانلود کنید. به‌دنبال دانلود اپلیکیشن، آن را روی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت نصب کنید. ناگفته نماند رایانه‌ی شما باید درایور نسخه‌ی ۴۱۰/۱۸ انویدیا یا نسخه‌های جدیدتر داشته باشد. پس از انجام این مراحل، اپلیکیشن را باز کنید. پس از بازکردن اپلیکیشن، صفحه‌ای پیش‌ روی شما ظاهر می‌شود که می‌خواهد تجهیزات ورودی و خروجی صدا را انتخاب کنید. کاری که در انتها باید انجام دهید، فعال‌کردن تیک گزینه‌ی «Remove background noise from my microphone» است. 

انویدیا RTX Voice

در مرحله‌ی بعد، باید یکی از اپلیکیشن‌های تحت‌پشتیبانی این پلاگین را باز کنید که اسامی آن‌ها در جدول ضمیمه‌شده‌ به مقاله آمده است. به قسمت تنظیمات صدای اپلیکیشن مدنظر بروید و تجهیزات ورودی و خروجی صدا را به NVIDIA RTX Voice تغییر دهید. اگر همچنان با استفاده از پلاگین RTX Voice روی اپلیکیشنی خاص مشکل دارید، می‌توانید وارد وب‌سایت رسمی انویدیا شوید و دستورالعمل ویژه‌ی ارائه‌شده را مشاهده‌ کنید.

پس از طی‌کردن تمامی مراحل یادشده، می‌تواند از مزیت‌های پلاگین جدید انویدیا استفاده کنید. در نظر داشته باشید پلاگین RTX Voice انویدیا فعلا مراحل آزمایشی را می‌گذارند و ممکن است هنگام استفاده از آن به برخی مشکلات بربخورید. 


منبع: