اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

مزایای شیشه بالکن تاشو

برای گزینش شیشه ایوان پسندیده پیش درآمد با گونه ها مختلف این فرآورده آشنا شوید، گزینه‌ها را رسیدگی کنید و درنهایت با مشاوران کمپانی دُرجام تماس بگیرید.


در پیوستگی به ذکر گونه ها بالکن شیشه‌ای می‌پردازیم:


انواع شیشه بالکن

 


شیشه ایوان بدون قاب

شیشه ایوان بدون قاب یا شیشه بالکن فریم‌لس، نوعی از شیشه ایوان است که تنها از یک پانل تشکیل شده است و دیدی کامل از فضای بیرونی به دست می‌دهد. در شیشه بالکن بدون قاب یا بدون فریم یا فریم لس از پروفیل‌های متصل‌کننده و هیچ نوعی از اتصالات استفاده نمی‌شود و فقط در فواصل طولانی (مثلا در دو طرف بالکن) از دو پروفیل برای نگه‌داشتن شیشه بالکن بهره‌گیری می‌کنند. همین موارد باعث می‌شود که شیشه ایوان بدون قاب دیدن شفاف و بدون مانعی از پیرامون بیرونی در اختیار شما پیمان دهد.


شیشه بالکن ریلی

شیشه ایوان ریلی نوعی از شیشه ایوان است که از چندین پانل شیشه‌ای هم‌اندازه برپایی شده است که این پانل ها از کناره‌ها به پروفیل‌های عمودی دو طرف ایوان روی دیوار متصل می شوند و از بالا و زیر توسط چرخ هایی که دارند سوار پروفیل‌های آلومینیومی تعبیه شده در کف و سقف بالکن می‌شوند. بازوبسته‌کردن و مدیریت شیشه ایوان ریلی شغل بسیار ساده‌ای است. ضمن این‌که چند پانله بودن و شیوه‌ی بازوبسته‌شدن شیشه ایوان ریلی مایه شده الی شستشو و پاکیزگی دوطرف آن پیشه آسان و راحتی باشد.




شیشه بالکن پنجره‌ای

شیشه ایوان پنجره‌ای عموما با اسم پنجره ایوان شناخته می‌شود. پنجره بالکن نوعی از شیشه بالکن است که باز و بسته شدن آن به چهره پنجره صورت می‌گیرد. باید پروا ارائه کرد که پنجره بالکن تمام مزیت‌های بالکن شیشه‌ای را دارا می باشد و فقط در نما با دیگر انواع آن تفاوت دارد.


نرده‌ی شیشه‌ای بالکن

نرده‌ی شیشه ای بالکن همانطور که از نامش پیداست نوعی نرده است که از شیشه ساخته شده است و در بالکن ها باره استفاده پیمان می‌گیرد. شیشه‌های استفاده شده در نرده‌ی شیشه‌ای ایوان نسبت به پانل‌های انواع سایر شیشه بالکن، ضخیم‌تر بوده و حائز قطر ده میلی‌متری هستند. نرده‌ی شیشه‌ای ایوان نیز از جنس شیشه سکوریت یا شیشه نشکن ساخته می‌شود و استفاده از آن موجب افزایش زیبایی نمای ساختمان شما می‌شود.


شیشه بالکن تاشو

یکی سایر از انواع شیشه ایوان شیشه بالکن تاشو است. در شیشه ایوان تاشو مانند شیشه بالکن ریلی از پانل‌های هم‌اندازه بهره‌گیری شده است. پانل‌های شیشه بالکن تاشو در هنگام مفتوح شدن یک‌به‌یک مجموعاً پیمان می‌گیرند. همین مسئله مایه می‌شود که شستشو و پاکیزگی شیشه ایوان تاشو کار راحتی باشد.


نصب شیشه بالکن

بسیار امروزه طراحی آپارتمان‌ها به شکل‌های مختلف و متنوع بسیاری صورت می گیرد، به طوری‌که شدنی است ایوان خانه‌ی شما گرد یا نیم‌دایره، مستطیلی، چندضلعی و... باشد. اما جای هیچ نگرانی نیست! چرا که شیشه بالکن با هر نوع معماری س

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد