اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

اشتراک گذاری مطالب وردپرس در شبکه های اجتماعی با افزونه Super Socializer

در مدیریت و پشتیبانی از سایت موارد زیادی حائز اهمیت می‌باشند که گرد از مهم‌ترین عناصر آن اشتراک گذاری مطالب وردپرس در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد که مدیران سایت و وبمستران باید به آن اهمیت زیادی بدهند.

اشتراک‌گذاری مطالب سایت در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند شما را در گویه بهبود سئو سایت و ارتقا رتبه سایت شما در موتور‌های جستجو مدد نمایند. 


اشتراک گذاری مطالب وردپرس

وجود افزونه‌های انبوه در این زمینه می‌تواند به شما کمک زیادی کند لغایت بتوانید در کمترین سررسید ممکن بیشترین اشتراک گذاری مطالب وردپرس خود را در شبکه‌های اجتماعی سپریدن دهید. در این مقاله منظور داریم گرد از برترین افزونه‌های اشتراک‌گذاری مطالب در شبکه‌های اجتماعی را که توسط آن قادر به انتقال مطالب سایت خود به دیگران و جامعه شبکه های اجتماعی خواهید بود معرفی کنیم. 


افزونه Super Socializer

افزونه Super Socializer گرد از برترین افزونه‌های موجود در گویه اشتراک گذاری مطالب وردپرس می‌باشد که بدست آن قادر به انتقال مطالب از سایت‌های وردپرسی خویش به تمامی شبکه های اجتماعی خواهید بود. این افزونه توانسته است از میان +30,000 نصب امتیاز 4/8 از 5 رو به خویش گزین کردن دهد که این امتیاز نشانه از محبوبیت و خوشنودی کاربران از کارایی این افزونه می‌باشد.


social share - اشتراک گذاری مطالب وردپرس

برخی از ویژگی‌های افزونه

پشتیبانی بیش از 100 شبکه اجتماعی

دارای تنظیمات کاملا رایگان برای آیکون ها

اندازه آیکون ها از 16 پیکسل شروع می شود و در اندازه های بالاتر محدودیتی ندارد.

می توانید برای آیکون ها رنگ بندی دلخواه و لوگوی مد نظر خود را قرار دهید.

شمارنده برای اشتراک گذاری ها موجود است.

امکان پیمان گیری آیکون ها به صورت افقی و عمودی وجود دارد.

و…

برای به کارگیری این افزونه کافی است از انتهای این آموزش، افزونه را دانلود کنید و بر روی سایت وردپرسی خود نصب نمایید. پس از نصب در پیشخوان وردپرس بخشی به نام Super Socializer نمایش داده می‌شود که از راه این تقسیم می‌توانید تنظیمات افزونه را برای اشتراک گذاری مطالب وردپرس مشاهده نمایید.

از شیوه این دسته می‌توانید تنظیمات مربوط به بهینه‌سازی و شخصی‌سازی سایت خود را مشخص کنید.


General Options

این دسته مربوط به تنظیمات عمومی افزونه می‌باشد که توسط آن بعضی از تنظیمات مربوط به سایت قابل دسترسی است.


general option-اشتراک گذاری مطالب وردپرس

Include Javascript in website footer: با برگزیدن این گزینه می‌توانید کدهای جاوا اسکریپت سایت خویش را در فوتر فراخوانی کنید تا با اینکار سرعت سایت شما نیز افزایش یابد.

Load all Javascript files in single file: با گزینش این گزینه همگی کد‌های جاوا اسکریپت از طریق تقسیم صفحات single فراخوانی می‌شود که بدست آن قادر به افزایش سرعت لود سایت خویش خواهید بود.

Delete all the options on plugin deletion: افزونه‌های  افزونه Super socializer  وردپرس معمولا بعد از حذف، تنظیمات خود را در دیتابیس سایت شما باقی می‌گذارند و در صورت نصب مجدد تنظیمات اعمال شده بر روی آن پیاده سازی می‌شوند. با گزینش این گزینه با حذف افزونه، تنظیمات صورت گرفته بر روی آن نیز از روی دیتابیس حذف می‌شود.


Show popup notification: با انتخاب این گزینه در چهره هستی دشوار در هنگام بازدید کاربران، خطایی مبنی بر غیرفعال بودن ویژگی‌های مرورگر آنها نمایش داده می‌شود.

Message to show in popup notification: اگر گزینه قبلی را انتخاب کرده باشید می‌توانید پیغام خطای آن را شخصی‌سازی نمایید الی به صورت پاپ‌آپ به کاربران نمایش داده شود.

Custom CSS: در این تقسیم می‌توانید استایل اختصاصی خود را برای نمایش پاپ‌آپ وارد کنید تا با استایل دلخواه شما نمایش دیتا شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد