اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

راهنمای خرید کنسول بازی

کنسول بازی وسیله سرگرمی کامپیوتری است که منحصرا برای اجرای بازی های ویدیویی روی مانیتور یا تلویزیون طراحی شده است. اکس باکس 360 ، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 و 3 معروف ترین کنسول های بازی در دنیا هستند . کنسول بازی نسل های مختلفی را به خودش دیده است. در سال های اخیر کنسول بازی به قدری پیشرفته شده که دارای امکاناتی مثل سیستم عامل هوشمند ، اینترنت ، ذخیره سازی ، تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی شده اند.

 

اگر خواسته باشید برای خرید یک کنسول بازی خانگی اقدام کنید، احتمالا برای انتخاب بین گزینه‌های موجود دچار سردرگمی می‌شوید. اکثر خریداران همیشه سوال می‌کنند که کدام کنسول برایشان مناسب است و از این نگرانند که شاید بعد از خرید پشیمان شوند.

 

انتخاب یک کنسول بازی بخصوص در نسل هشتم کار بسیار سخت و حساسی است. سختی این کار از آنجا نشات می گیرد که دو دستگی و رقابت شدیدی میان مخاطبان وجود دارد و هر کنسول مخاطبان و دشمنان خود را دارد.

خرید یک کنسول نیز دردسر‌های خاص خودش را دارد که شاید اولین دردسر آن هم وجود بازی‌های انحصاری است.

 

بازی‌های انحصاری در فروش کنسول‌ها تاثیر به سزایی داشته و سبب جذب مخاطبان خاص به سوی آن کنسول خاص می شود. اگر کنسول خاصی را مد نظر دارید، بهتر است قبل از خرید نگاهی به لیست بازی‌های انحصاری آن بیاندازید تا بعد از خرید پشیمان نشوید.

 

دومین مشکلی که در زمان انتخاب و خرید کنسول بازیتان با آن مواجه می شوید امکانات و سیستم عامل آن کنسول است، زیرا هر کنسولی امکانات و ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری منحصر بفرد خود را دارد. مانند؛ پردازنده، اندازه فیزیکی، طراحی، صدای تولید شده از فن و غیره.

 

هر کنسولی وسایل جانبی مختص به خود را دارد که سبب افزایش هیجان و شیرین‌تر شدن تجربه بازی می‌شود. نکته مهمی که قبل از خرید و یا حتی اقدام به خرید یک کنسول باید به آن توجه کنید ، چک کردن جیبتان است، زیرا این وسایل مانند دوربین، دستگاه واقعیت مجازی و ... را باید به صورت جدا گانه تهیه کنید.

 

خرید کنسول بازی ps4, مشاوره برای خرید کنسول بازی

کنسول بازی وسیله سرگرمی است که منحصرا برای اجرای بازی های ویدیویی طراحی شده

 

قبل از خرید کنسول بازی به سوالهای زیر پاسخ دهید:

چه کنسولی برای من مناسب است؟

بودجه ای که برای خرید کنسول بازی  قراد داده اید چقدر است؟ 

آیا به بخش آنلاین و مالتی پلیر (چند نفره) بازی ها علاقه دارید؟

دوستانِ شما بیشتر از کدام کنسول بازی استفاده می کنند؟

بیشتر به چه نوع بازی هایی علاقه دارید؟

آیا برای هزینه های مضاعف و ثانوی بعد از خرید کنسول بازی نیز بودجه کافی دارید؟

پاسخ به این سوالها خرید کنسول بازی را برای شما ساده‌تر می‌کند.

 

چه کنسولی برای من مناسب است؟

کمپانی‌های زیادی در این بخش از بازار فعالیت می‌نمایند و تقریبا هر ساله شاهد دیوایس‌های جدیدی هستیم که سردرگمی کاربران را در حین خرید بیش‌تر می‌کنند. اما کافی‌ست با سلایق خود آشنا باشید تا سریعا کنسول مورد نظر خود را پیدا کنید. به‌طور کلی برندهای مطرح این مارکت سونی، مایکروسافت و نینتندو هستند که بر قسمت بزرگی از بازار حکم‌فرمایی می‌کنند و محبوبیت بالایی در بین یوزرها دارند. 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/consolegame-buying2-guide.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد