اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

لیوان یک‌بارمصرف 3500 ساله ثابت کرد که نیاکان ما نیز علاقه‌ای به ظرف شستن نداشته‌اند!

این دو فنجان که اختلافی 3500 ساله با یکدیگر دارند، در قلب نمایشگاه موزه لندن و در کنار یکدیگر قرار داده شده‌اند. یکی از آن‌ها جنسی کاغذی داشته و مربوط به دهه 1990 است. محققان بر این باورند که دیگری نیز از خشت ساخته شده و اینکه پس از یک جشن باستانی که در جزیره کرت برگزار شده، دور انداخته شده است.

هر دوی این‌ فنجان‌ها در یک چیز مشترک هستند. کارشناسان می‌گویند که هر دوی آن‌ها حاصل تولید انبوه لوازم یک‌بارمصرف هستند. هر دو آن‌ها در واقع پس از یک‌بار استفاده، دور انداخته شده و به‌نوعی نشان‌دهنده بیزاری از شست‌وشوی ظروف هستند.

جولیا فارلی (Julia Farley) در رابطه با قوم مینوا‌ن‌ها گفت: “درست همانند ما، آن‌ها نیز ظرف شستن را دوست نداشته‌اند.” مکان‌های تاریخی، نوشته‌ها و هنر غنی نشان می‌دهند که مینوان‌ها در عصر پیشرفته برنز بوده، و به همین دلیل توانسته‌اند که هزاران ظرف خشتی مشابه را دور بیندازند.

کارمندان موزه بریتانیا امیدوار هستند که نمایش این فنجان بتواند بازدیدکنندگان را مجبور کند تا عواقب لوازم یک‌بارمصرف را در نظر بگیرند.

فارلی به روزنامه واشینگتن پست گفت: “ازیک‌طرف، این وسیله میل به راحتی را در سرتاسر جهان نشان می‌دهد. اما امروزه ما به‌عنوان یک گونه در حال حیات، هر ساله بیش از 300 میلیارد فنجان کاغذی یک‌بارمصرف را تولید می‌کنیم. از لحاظ مقیاس، این میزان با تولیدات باستانی بسیار متفاوت است.”

فارلی گفت: “این فنجان مینوانی که بازدیدکنندگان را به سوی خود فرا می‌خواند، در موزه بریتانیا بارها مورد پنهان‌سازی قرار گرفته است. این شیء توسط فردی به نام جان والنتین سالوج (John Valentine Salvage) و در دهه 1950، به این موزه آورده شده است.

فارلی می‌گوید که این فنجان کوچک سفالی قهوه‌ای، در ظاهر نسبت به اشیای غالب این موزه، کمتر متقاعدکننده است. فارلی به‌عنوان یک باستان‌شناس می‌داند که روشنی‌بخش‌ترین اشیای گذشته، اغلب برجسته‌ترین‌ها آن‌ها نیستند. وی گفت که وسایل دور انداخته‌شده نسبت به مجسمه‌های مرمری باشکوه، اطلاعات بیشتری را درباره زندگی روزمره مردم در اختیار ما قرار می‌دهد.

یک فنجان مینوانی در عین سادگی، اطلاعات زیادی را به اشخاصی همانند فارلی منتقل می‌کند.

وی می‌گوید که ظرافت کمتر، بافت زمخت و پیدا شدن اثرانگشت‌های کسی که آن را بر روی چرخ کوزه‌گری قرار داده، نشان می‌دهد که این فنجان با عجله ساخته شده است. محققان بر این باور هستند که طراحی نامرتب و وجود اشیای مشابه بسیار در زباله‌دان‌های اطراف، نشان می‌دهد که این لیوان فقط برای نوشیدنی یک شب، مورداستفاده قرار گرفته است.

فارلی می‌گوید که استفاده از این لیوان‌ها، احتمالا شیوه مینوانی‌ها برای پاکسازی پس از جشن‌ها بوده؛ مراسماتی که صدها و یا شاید هزاران میهمان داشته‌اند. با توجه به مواد موردنیاز برای تولید انبوه این وسایل و نیز دور انداختن آن‌ها، این اشیاء را می‌توان نشانه‌‌ای از وفور ثروت دانست. این باستان‌شناس می‌گوید که شاید به این دلیل باشد که پیدا کردن چنین اشیا و ظروف یک‌بارمصرفی، دشوار است.

این فنجان، قدیمی‌ترین ظرف نیست، اما همچنان توجهات را به خود جلب کرده است.

 

در نمایشگاه موزه بریتانیا، سایر دور ریختنی‌های انسان‌ها نیز به نمایش گذاشته می‌شوند. این موزه اعلام می‌دارد که یک سبد ماهیگیری هنرمندانه، که از زباله‌های ساحلی تولید شده، می‌تواند به معنای وجود آلودگی در گذشته باشد. عکاسان مختلف، تصاویری را از انباشت زباله‌ها در اقیانوس‌ها گرفته‌اند.

فارلی می‌گوید: “انسان‌ها همیشه زباله تولید کرده و همچنان به این کار ادامه خواهند داد. فکر نمی‌کنم که ما به‌صورت فردی دراین‌باره احساس گناه بکنیم. اما برای ما بسیار مهم خواهد بود که به عنوان یک گونه از جانداران، به چگونگی حرکت در مسیری پایدارتر فکر کنیم.”

موزه بریتانیا می‌گوید که با توجه به بررسی‌های موشکافانه متوجه این نهاد، به پایداری خود نیز فکر خواهد کرد. اوایل سال 2019 میلادی، خبرگزاری گاردین گزارش داد که مردم در اعتراض به روابط این موزه با یکی از حامیان مالی خود؛ یعنی شرکت نفت و گاز BP، در این مکان تجمع کرده‌اند.

این موزه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که سعی دارد تا با بازیافت یا سوزاندن زباله‌ها و تبدیل آن‌ها به انرژی الکتریکی، تأثیر خود بر محیط را کاهش دهد. این نهاد همچنین افزود که بیش از 90 درصد مواد به‌کاررفته در نمایشگاه جدید خود را، از رویداد پیشین بازیافت کرده است.

همانند اشیای برجسته، مدت‌زمان به‌ نمایش‌ گذاشتن زباله‌ها نیز کوتاه خواهد بود. این کار یک اقدام موقتی بوده و بیشتر نمایش‌های آزمایشی این چنینی نیز توسط روزنامه ژاپنی Asahi Shimbun تأمین مالی می‌شوند. این نمایشگاه از تاریخ 4 اسفندماه (23 فوریه) در یک بخش برگزار خواهد شد. فارلی درباره این نمایشگاه می‌گوید: “فضایی کوچک، اما ایده‌هایی بزرگ.”

منبع:

https://itresan.com/286896/%d9%84%db%8c%d9%88%d8%a7%d9%86-%db%8c%da%a9%e2%80%8c%d8%a8%d8%a7%d8%b1%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81-3500-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%87-%d8%ab%d8%a7%d8%a8%d8%aa-%da%a9%d8%b1%d8%af-%da%a9%d9%87-%d9%86%db%8c%d8%a7/

طراحی وب سایت چیست ؟

طراحی وب سایت چیست ؟: با رشد روز افزون استفاده از اینترنت و جامعه مجازی می طاقت گفت که اینترنت یکتا از اعضای خانواده برای کاربران شده است . ولی برای مستفیض شدن از فواید این جامعه مجازی احتیاج به تولید وب سایت و طراحی وب سایت است .اگر به تعقیب طراحی سایت در تهران،طراحی سایت در کرج،طراحی سایت در تبریز،طراحی سایت در تجریش،طراحی سایت در شهرک غرب تهران،طراحی سایت در بهروزی آباد،طراحی سایت در شیراز،طراحی سایت در آینده،طراحی سایت در مشهد،طراحی سایت در اسپاهان هستید می توانید در قسمت تماس با ما در وابستگی باشید.


تعریف وب سایت

وب سایت مکانی از اینترنت است که صفحه یا شماری از صفحات را در خود برای هدفی ویژه نگهداری می کند ، به راستی این مکان مجموعه ای از صفحات است که برای هدفی خاص ایجاد شده اند.


طراحی وب سایت


طراحی وب سایت

به روال برنامه ریزی برای ایجاد یک سایت در فضای مجازی اینترنت که با ساختار کلی و جزئی ارائه می شود طراحی تارنما گویند. این برنامه ریزی بر روی تمامی عکس ها ،متون ، فایل های صوتی و تصویری و المانهای خاص که برنامه نویسی شده اند اعمال می شود تا در نهایت تمام اینها بر روی صفحه ای که قابل روئیت در مرورگر باشد اعمال می شود و در فرمت بندی خاصی در طراحی وب سایت بر روی آن صفحه قرار می گیرند.


طراحی وب سایت


برای اینکه این صفحات قابل نگریستن در بیشتر مرورگرها باشد طراحی سایت را کسان طراح و برنامه نویسان از زبان های پرتو ای برای برپایی یک ساختار اکثرا از زبان html (که امروزه html5 توان بالایی را به این زبان برنامه نویسی ارائه کرده است) و هم چنین برای نمایش بهتر بعد از طراحی وب سایت از زبان css (که زبان css3 در حال آماده نیرو آن را افزایش دیتا است به طوری که می تاب بدون نرم افزارهای گرافیکی نیز به طراحی وب سایت پرداخت ) کاربرد می کنند . برای طراحی وب سایت از زبان های برنامه نویسی دیگر نظیر java، پی اچ پی ، ای اس پی دات نت، پرل و … نیز می تاب کاربرد کرد.


پروسه طراحی وب سایت

در حالت کلی برای طراحی تارنما می تاب این روال را در قبل گرفت :

مفهوم سازی

طرح ریزی

تحقیق پیش از برپایی وب سایت

تحقیق کلی

تبلیغات

مدیریت فایلهای چند رسانه ای که در تارنما هستی خواهند داشت ، مدیریت مطالب و محتوای سایت و هم چنین فایل های تصویری و صوتی موجود در آن را می نا توسط یک طراح ، یا گروهی از طراحان با وظیفه ای مشخص مدیریت کرد.


طراحی سایت اینتن : یک وب سایت می تواند دربرگیرنده صفحه اصلی که اکثرا به این صفحه ، خانه (HOME) و هم چنین می تواند دربرگیرنده صفحات و تقسیم های سایر باشد که هر یک از آنها برای اهداف خاصی در سررسید طراحی تارنما برپایی شده اند. ولی صفحه اصلی یا خانه سایت مهم ترین سرنوشت یک وب سایت است و در باره اهداف اصلی تارنما و هم چنین تمام بروزرسانی هایی که در وب سایت اتمام می شود را برای کاربران ارائه می کند. و تمام صفحات سایر تارنما از راه همین صفحه اصلی شناخته می شوند . بدین چهره که لینکی از صفحه اصلی به آنها گزین کردن دیتا شده است که کاربر با کلیک بر روی آن می تواند تقسیم های مورد علاقه و بیچارگی خود را ببیند.در واقع صفحه منزل را می نا مادر تمام صفحات وب دانست.


طراحی سایت-طراحی وب سایت چیست؟

طراحی وب چیست؟

بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر سادگی طراحی شده اند، به گونه ای که هیچ اطلاعات و عملکردی غیر عادی که ممکن است کاربران را منحرف یا سردرگم کند، ظاهر نمی شود. از آنجایی که محور اصلی خروجی یک طراح، وب سایتی است که باعث جلب اعتماد مخاطبان هدف می شود، حذف هرچه بیشتر نقاط احتمالی سرخوردگی کاربر امکان حضور اغلب کاربران را فراهم می کند.

دو شیوه متداول برای طراحی وب سایت هایی که هم در دسک تاپ و هم در موبایل کار می کنند وجود دارد، طراحی پاسخگو (responsive ) و تطبیقی (adaptive) است. در طراحی ریسپانسیو، محتوا بسته به اندازه صفحه به چهره فعال حرکت می کند. در طراحی آداپتیو، محتوای تارنما در اندازه های طرح که با اندازه صفحه نمایش مشترک مطابقت دارند، ثابت شده است. حفظ یک چیدمان که الی کران ممکن سازگار باشد بین دستگاه ها برای حفظ اعتماد و تعامل کاربر زیاد مهم است. از آنجایی که طراحی ریسپانسیو می تواند در این زمینه مشکلاتی برپایی کند، طراحان باید در مهار از چگونگی ظاهر شدن کارشان مراقب باشند. اگر آنها رئیس درونمایه نیز باشند، در حالی که ممکن است بیچارگی به اشاعه مهارتهای خویش داشته باشند، از این برتری بهره‌گیری می کنند که از کنترل کامل فرآورده پایانی برخوردار باشد.

طراحی فرایند جمع آوری ایده ها و تنظیم زیبایی شناسی و اجرای آنهاست که با هدایت اصول خاصی برای یک منظور ویژه اتمام می شود. طراحی وب یک فرآیند مشابه ایجاد با منظور ارائه مطالب در صفحات وب الکترونیکی است که کاربران نهایی می توانند با کمک یک مرورگر وب از طریق اینترنت به آن دسترسی پیدا کنند.


طراحی سایت-طراحی وب سایت چیست؟

عناصر طراحی وب

طراحی وب بسیاری از عناصر بصری کلیدی به شرح زیر را در بر دارد:


۱-چیدمان:

این روش چیدمان گرافیک، تبلیغات و متن است. در دنیای وب، یک منظور اصلی کمک به بازدید از اطلاعات باره نظر خویش در یک نگاه است. شامل حفظ تعادل، سازگاری و یکپارچگی طرح است.


۲-رنگ:

انتخاب رنگ به هدف و مشتری بستگی دارد. این می تواند یک طرح دورنگ ساده تا چند رنگ باشد و شخصیت شناسی فرد یا برند یک سازمان را با به کارگیری رنگ ها در وب انتقال دهد.


۳-گرافیک:

گرافیک ها می توانند دربرگیرنده لوگو، عکس، کلیپ آرت یا آیکون باشند که همگی مایه تقویت طراحی وب می شوند. برای تجربه پسندیده کاربر، این کارها باید به شیوه صحیح صورت گیرد، با رنگ و محتوای صفحه وب پیشه کنند، در حالی که آن را بیش از حتماً پر انبوهی یا کند نکند.


۴-فونت ها:

استفاده از فونت های گوناگون می تواند باعث افزایش طراحی تارنما شود. اکثر مرورگرهای وب تنها می توانند تعداد انتخابی از قلم ها را بخوانند، معروف به “فونت های امن وب ” هستند، فلذا طراح شما به طور کلی در این گروه پذیرفته شده پیشه می کند.


۵- محتوا:

محتوا و طراحی می توانند با هم همکاری کنند الی پیام سایت را از طریق عکس ها و متن افزایش دهند. متن نوشتاری باید همش پیوسته و مفید باشد لغایت خواننده مبهوت نشود و آنچه را که می خواهد در پسندیدن آنها پیمان دهد تا در سایت باقی بمانند. درونمایه باید برای موتورهای جستجو بهینه شده و از طول مناسب برخوردار باشد و دربرگیرنده واژه ها کلیدی مرتبط می باشد.


طراحی سایت-طراحی وب سایت چیست؟

ایجاد طراحی وب سایت کاربر پسند

علاوه بر عناصر اصلی طراحی وب که یک سایت را زیبا و بصری جذاب می کند، یک وب سایت باید همش کاربر پایانی را در عقیده بگیرد. با پروا به عوامل زیر می تاب کاربر پسندی وب را بدست آورد.


۱- نویگیشن Navigation:

معماری سایت، منوها و دیگر ابزارهای نویگیشن در طراحی وب با توجه به وضعیت جستجو کاربران ایجاد می شوند. هدف این است که به کاربر کمک کند الی به سهولت، با یافتن کارآمد اطلاعات مورد دربایستن خود، در سایت حرکت کند.


۲-چندرسانه ای Multimedia:

محرک های ویدئویی و صوتی مرتبط در طراحی می تواند به کاربران کمک کند لغایت اطلاعات را به دست آورند و به راحتی و تند درک را گسترش دهند. این می تواند بازدید کنندگان را دلگرمی به صرف وقت اغلب در صفحه وب کند.


۳-سازگاری Compatibility:

برای افزایش بازدید از سایت، صفحه وبی را طراحی کنید الی در مرورگرها و سیستم عامل های مختلف به همان اندازه عملکرد نکویی داشته باشید.


۴-فناوری Technology:

پیشرفت در تکنولوژی به طراحان این آزادی را می دهد که بتوانند حرکت و نوآوری را اضافه کنند و طراحی وب را همیشه تازه، پرکار و چیره دست می سازد.

برای دریافت مشاوره رایگان با آوش تک در ارتباط باشید.

۵-تعاملی Interactive:

با اضافه کردن کادرهای تفسیر و نظرسنجی در طراحی، همکاری فعال کاربر را افزایش دهید. با به کارگیری فرم های ایمیل و ثبت اسم در خبرنامه، کاربران را از بازدید کنندگان به مشتری تبدیل کنی

زمان انتشار به‌روزرسانی اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10 برای هندست‌های هواوی اعلام شد

شرکت هواوی در ماه آگوست گذشته از به‌روزرسانی رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 10 برای نخستین بار رونمایی کرد. از آن زمان تا به امروز، این به‌روزرسانی برای چندین دستگاه مختلف منتشر شده است و امروز غول چینی، برنامه زمانی انتشار جهانی این به‌روزرسانی را اعلام کرد.

انتشار به‌روزرسانی اندروید 10 برای دستگاه‌های پرچم‌دار طی ماه جاری آغاز می‌شود

در اواخر ماه جاری، کاربران اسمارت‌فون‌های هواوی P30 و هواوی P30 پرو با مراجعه به منوی Software Update در بخش تنظیمات گوشی قادر به دریافت به‌روزرسانی اندروید 10 خواهند بود. این زمان‌بندی در خصوص هندست‌های هواوی میت 20 و میت 20 پرو، هواوی نوا 5T و ورژن غیر 5G اسمارت‌فون هواوی میت 20 ایکس نیز صادق خواهد بود.

در ماه‌های پیش رو هواوی قصد دارد تا به‌روزرسانی اندروید 10 را در اختیار کاربران هندست‌های هواوی میت 20 ایکس 5G و هواوی میت 20 RS پورش دیزاین قرار دهد. در ادامه، مدل‌های قدیمی‌تر هواوی P20 و P20 پرو به‌همراه هواوی میت 10، میت 10 پرو، میت 10 پورش دیزاین و میت RS پورش دیزاین نیز به‌روزرسانی جدید را دریافت خواهند کرد.

همچنین فهرست بلندبالای اسامی هندست‌های دریافت‌کننده به‌روزرسانی EMUI 10 شامل برخی عناوین اقتصادی و میان‌رده نظیر هواوی P30 لایت، میت 20 لایت، نوا 4، نوا 4e، نوا لایت 3، پی اسمارت 2019، پی اسمارت پلاس 2019، پی اسمارت پرو و پی اسمارت Z است.

جهت اطلاع آن‌دسته از افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که هواوی با انتشار به‌روزرسانی اندروید 10 از یک رابط کاربری به‌روزرسانی شده همراه با انیمیشن‌های جدید، پشتیبانی از سیستم پیمایشی مبتنی بر ژست گوگل، حالت تاریک و اصلاحاتی در زمینه امنیت و کارآیی رونمایی خواهد کرد.

بعلاوه هواوی مشخصا به رونمایی از مشخصه‌ای جدید موسوم به Multi-screen Collaboration (ارتباط میان چندین صفحه) اشاره نموده است. این مشخصه امکان برقراری ارتباط یکپارچه میان لپ‌تاپ‌ها و اسمارت‌فون‌های هواوی را فراهم می‌کند. بعلاوه قابلیت مذکور به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق کامپیوتر، گوشی خود را کنترل کنند و فایل‌های موردنظر را به آسانی میان 2 دستگاه جابه‌جا نمایند.

منبع:

https://itresan.com/287997/%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d9%87%e2%80%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-10-%d9%88-%d8%b1%d8%a7/

سهم 69 درصدی سری آیفون 11 از کل فروش آیفون‌های اپل در سه ماهه چهارم 2019

گوشی‌های آیفون اپل یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌ها برای خرید در فصل تعطیلات هستند، به‌ویژه اینکه جدیدترین آیفون‌ها هم در سه ماهه چهارم هر سال روانه بازار می‌شوند. طبق یک گزارش تحقیقی از طرف موسسه CIRP، حدود ۶۹ درصد از آیفون‌هایی که در سه ماهه چهارم 2019 در آمریکا به فروش رفته‌اند، مدل‌های عرضه‌شده در سال 2019 بوده‌اند.

در سه ماهه چهارم سال گذشته، آیفون 11 با در اختیار داشتن ۳۹ درصد از کل فروش آیفون‌ها، محبوب‌ترین آیفون اپل بوده است، در حالیکه آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس هر کدام با ۱۵ درصد در رتبه بعدی قرار داشتند. این آمار با در نظر گرفتن اینکه آیفون XS مکس فروش بسیار بالاتری نسبت به آیفون XS داشت، تغییر بزرگی محسوب می‌شود. البته این احتمال وجود دارد که خیلی از کسانی که آیفون X دارند، امسال گوشی خود را به آیفون 11 پرو ارتقا دهند. با توجه به تخفیف قیمت آیفون XR به ۵۹۹ دلار بعد از عرضه سه‌گانه آیفون 11، این هندست با داشتن سهم ۱۸ درصدی از کل فروش آیفون‌ها همچنان به فروش خوب خود ادامه داده است.

از آنجاییکه اپل هیچ‌وقت آمار رسمی فروش آیفون‌ها را منتشر نمی‌کند، CIRP از روش US-WARP برای محاسبه قیمت میانگین فروش دستگاه‌ها استفاده کرده است. این موسسه، میانگین قیمت آیفون‌ها در سه ماهه چهارم 2019 را ۸۰۹ دلار برآورد کرده که بالاتر از میانگین قیمت ۷۸۳ دلاری سه ماهه سوم 2019 است. این عدد همچنین کمتر از پیک قیمت میانگین در سه ماهه چهارم سال 2018 است که نشان می‌دهد قیمت پایین آیفون 11 و قیمت کاهش‌یافته آیفون XR، میانگین قیمت را کاهش داده است.

کاهش قیمت میانگین در این بازه زمانی همچنین می‌تواند به خاطر کاهش خرید مدل‌هایی با حافظه بیشتر باشد. دو سوم از خریداران آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس به سراغ حافظه‌های بیشتر از ۶۴ گیگابایت رفته‌اند، در حالیکه اکثر خریداران سایر مدل‌های آیفون اقدام به خرید حافظه‌های پایه کرده‌اند.

اعداد این گزارش، بر مبنای ارزیابی به عمل‌آمده از ۵۰۰ مشتری آمریکایی که یک محصول اپل را در فاصله بین ماه‌های اکتبر تا دسامبر 2019 خریداری کرده بودند، به دست آمده‌اند.

منبع:

https://itresan.com/287993/%d8%b3%d9%87%d9%85-69-%d8%af%d8%b1%d8%b5%d8%af%db%8c-%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-11-%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d9%84-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86%e2%80%8c/

طراحی سایت شرکتی چیست؟

چهارشنبه 20 آذر 1398

طراحی سایت شرکتی چیست؟

اهمیت طراحی سایت برای شرکت ها

 اگر مخاطبین شما در نخستین تجربه خویش متوجه خلاقیت و تاثیر در طراحی تارنما شرکتی شما شوند، تصویری که از برند شرکت در ذهن شان ساخته می شود از همان آغاز ایده آل خواهد بود. این موفقیت در برندینگ آنلاین شرکت، فقط با طراحی چیره دست سایت شرکتی امکان پذیر است.


امروزه با اشاعه حضور مخاطبان و مشتریان در  فضای مجازی، لزوم حضور و کار و جنبش کمپانی ها در اینترنت نیز بیش از قبل افزایش مکشوف است. این حضور در قدم نخست نیازمند داشتن یک سایت شرکتی خوب با امکانات و کیفیت مناسب است. طراحی سایت شرکتی برای برندها امثال داشتن خانه یا پایگاهی در اینترنت است که از طریق آن می توانند محصولات و خدمات‌شان را بدون واسطه به مشتریان خود شناسایی کرده و ارتباطی دو سویه با آن ها برقرار نمایند.


طراحی سایت شرکتی حرفه ای جذاب با رویکرد دیجیتال مارکتینگ و رعایت اصول سئو ، مهم ترین قدم در برندسازی آنلاین برای شرکتها می باشد . یک تارنما خوب ویترین شرکت در فضای اینترنت است، ویترینی که ملت به واسطه آن نسبت به سطح کلاس کاری و توانایی شرکت شما قضاوت می کنند. امروزه سفر مشتری این طور است:


ابتدا نام برند را فقط شنیده اند.

سپس اسم آن کمپانی را در اینترنت جستجو می کنند.

از بین سایت هایی که گوگل معرفی کرده وارد سایت کمپانی مدنظر می شوند

طراحی یک وبسایت حرفه ای یا شبکه های اجتماعی؟

 

حضور در شبکه های اجتماعی عموما ابزاری کمکی در جهت شناسایی و بازاریابی محصولات شرکت و بهبود تعامل با مخاطبان است. لذا نمیتوان روی آن به عنوان نماینده اصلی کمپانی در محیط ایننرنت حساب کرد. با داشتن یک وبسایت شرکتی پسندیده میتوانید کلیه کار و جنبش های بازاریابی، دریافت بازخورد از مشتریان، برندسازی دیجیتال، فروش و معرفی محصولات و خدمات و… را در محیطی جامع و چیره دست انجام دهید. شما در وبسایت امکان توسعه و اشاعه امکانات خود را دارید و به راحتی میتوانید تمام جزئیات مد نظرتان را در ارتباط با شرکت، به شکلی بهینه و ریزبین مطرح کنید.


 

امکانات مورد نیاز طراحی سایت شرکتی

طراحی وبسایت شرکتی حائز مراحلی است که نتیجه قراردادن چیره دست مجموعه ای از امکانات زیرساختی و بصری در کناره یکدیگر است. این امکانات باید به شکلی هماهنگ و پسندیده با نیازهای یک سایت شرکتی تعبیه شود. زیرساخت مناسب یک سایت منجربه سرعت بارگذاری بالا، قابلیت توسعه، نمایش صحیح سایت در گونه ها دستگاه های متصل به اینترنت و… میشود. رعایت استانداردها در طراحی و برنامه نویسی وبسایت شرکتی(UI)، موجب فراهم شدن یک تجربه کاربری یا UX ایده آل میشود. ایزی وب فضای رقابتی دنیای مجازی را میشناسد، لذا وبسایتی منطبق بر اصول و فناوری های روز طراحی میکند لغایت شما را از رقبایتان متمایز سازد. امروزه مهمترین اصل، طرحی سایت شرکتی با رعایت قوانین سئو می باشد. سئوی چیره دست سایت منجر به کسب جایگاهی مناسب در موتورهای جستجو میشود. به این صورت که سایت شرکت شما در رتبه ای بالاتر نسبت به رقبایتان به کاربران نمایش داده میشود.


 

طراحی واکنشگرا یا پیامد گرا (ریسپانسیو)


طراحی واکنشگرا (Responsive)

روشی است که سایت یا صفحات وب نسبت به دستگاه کاربر چون گوشی تلفن هوشمند،آی پد ، لب تاپ ، انواع مانیتور رایانه خانگی و تلویزیون ها واکنش نشانه دیتا و خویش را بر پایه اندازه صفحه نمایش، نمایش می دهند.با توجه به اینکه ضریب نفوذ تلفن همراه در ایران الان 115% است . بنابر این کاربر حروف و نوشته ها را در صفحه نمایش حقیر بدون دردسر و زوم کردن اسکرول چپ و راست براحتی می خواند .


طراحی اختصاصی صفحات


طراحی اختصاصی صفحات

یکی سایر از نکات مهم در طراحی وبسایت شرکتی، شناسایی روشن خدمات و کار و جنبش های کمپانی است که سپریدن این پیشه با طراحی صفحات مناسب و ساختاریافته به واقعیت سپریدن میشود. برای نمونه با تبیین صحیح صفحه درباره ما میتوانید تمام اطلاعات کمپانی را در قالبی درست به کاربران ارائه کنید. صفحاتی چون محصولات، مقالات، اخبار، نگارخانه عکس ها و… نمای کمپانی شما و سبک فعالیتتان را به نکوداشتن به کاربران شناسایی میکند.


 

 

طراحی صفحه تماس با ما


طراحی صفحه تماس با ما

طراحی صفحه تماس با ما باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند در کوتاهی ترین زمان و به ساده ترین شکل با شما وابستگی بر قرار کند. در طراحی سایت شرکتی اطلاعاتی از قبیل شماره های تماس، ساعت پاسخگویی، آدرس شرکت، سوالات متداول، کروکی و نقشه شرکتو… میتواند در این صفحه پیمان گیرد. در ضمن ایزی وب فرم تماس با ما را به نوع ای طراحی میکند که مدیر سایت بتواند پیام های ارسالی را از راه ایمیل، پیامک، پیام تلگرام و… نیز تماشا کند.


لینک های شبکه های اجتماعی

فعالیت در شبکه های اجتماعی در هر کسب و کاری بسیار تأثیرگذار است. از این رو سایت شرکتی باید به گونه ای طراحی شود که پیوستگی نکویی با شبکه های اجتماعی شما داشته و با آنها هماهنگ باشد. ایزی وب بستری فراهم میکند که شبکه های اجتماعی مثل سربازانی در جذب بیننده و برندینگ آنلاین برای وبسایت شما عمل کنند. یگانه از مهمترین سیستم ها قابلیت به اشتراک گذاری درست مقالات و مطالب سایت در این درگاه هاست.لینک های شبکه های اجتماعی


 

طراحی سایت شرکتی چیست؟

 

طراحی واکنشگرا یا بازتاب گرا (ریسپانسیو)


طراحی گرافیک وبسایت

طراحی جلوه های بصری زیبا و مطابق با فضای کسب و کارتان، علاوه بر ترغیب مخاطب به تعامل اغلب با سایت، وجهه ای مرتب و چشم نواز از بازرگانی شما را به تصویر میکشد که میتواند در ذهن کاربران ماندگار شود. رنگبندی مناسب در طراحی سایت شرکتی یکتا از اصلی ترین فاکتورهاست. باید هارمونی دقیقی بین لوگو، رنگ سازمانی و رنگ وبسایت شما بر پیمان باشد. ایزی وب با رعایت اصول روانشناسی رنگ ها، طرحی ماندگار از وبسایت و کمپانی شما را در ذهن مخاطب ثبت میکند. نکته دیگری که احتمالاً حتی شرکت های باسابقه طراحی وبسایت به آن پروا نکنند، استفاده از فونت مناسب برای سایت شرکتی است. طراحان ایزی وب، گزینه گزینش فونت پسندیده و استاندارد را نیز به مشتریان پیشنهاد میکنند الی بواسطه آن اصالت و زیبایی سایت شرکتی را دو چندان کنند.