اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

راهنمای خرید مانیتور مناسب

اولین مانیتورها برای نمایش تصاویر از یک لامپ کاتدی استفاده می‌کردند و منظور از تصاویر، تنها متونی ساده است که در اوایل عصر کامپیوتر مورد استفاده بود و سپس با پیشرفت فناوری و سیستم‌های گرافیکی، جای خود را به محیط‌های گرافیکی داد. 

 

فناوری مورد استفاده در مانیتورها هم در ابتدا تفاوت زیادی با تلویزیون‌ها نداشت. تفنگ‌های الکترونی ذرات را به سمت صفحه‌ی درونی آغشته به فسفر شلیک می‌کردند و سپس فسفر ایجاد درخشندگی می‌کرد و با تشکیل خطوط افقی موازی، تصویر نهایی شکل می‌گرفت. اولین نمونه‌های این نوع مانیتورها، تک‌رنگ و معمولاً سبز بودند. بعدها و با افت قیمت تجهیزات الکترونیکی، با استفاده از سه تفنگ الکترونی، مانیتورها قادر به ایجاد تصاویر رنگی با استفاده از سه رنگ اصلی سبز، قرمز و آبی شدند.

 

بسیاری از کاربران در هنگام خرید یک کامپیوتر جدید، اهمیت کمی برای مانیتور قائل می‌شوند. اما در نظر داشته باشید که شما زمان بسیار زیادی را صرف مطالعه، خواندن ایمیل، مرور صفحات وب یا بازی‌های کامپیوتری می‌کنید که همگی در مانیتور به نمایش درمی‌آیند. پس لازم است، معیارهای خود را کمی گسترش داده و برای انتخاب مانیتور مورد نظر خود دقت بیشتری به خرج دهید. 

 

خرید مانیتور مناسب یکی از مهم ترین کارها برای کاربران کامپیوتر است، زیرا اگر بدون آگاهی لازم مانیتوری را خریداری کنید، ممکن است به زودی از خرید خود پشیمان شوید. پس لازم است که در هنگام خرید مانیتور، تحقیقات لازم را انجام دهید و مانیتوری را بخرید که ضمن اینکه نیاز شما را به خوبی برطرف می کند در بلند مدت نیز برای چشم شما مشکلی ایجاد نکند.

در ادامه به برخی نکاتی که باید هنگام خرید مانیتور توجه کنید اشاره می کنیم:

 

 خرید مانیتور لمسی, مشاوره خرید مانیتور ips

اولین مانیتورها برای نمایش تصاویر از یک لامپ کاتدی استفاده می‌کردند

 

اندازه مانیتور:

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، اندازه‌ی مانیتور است. تقریبا اولین معیار در انتخاب اکثر کاربران، سایز مانیتور است. سایز مناسب برای مانیتور مورد نیاز شما، براساس فضای موجود در میز کار، نوع کار و البته بودجه شما، انتخاب می‌شود. هرچند سایز ۱۹ اینچ برای مانیتورهای قدیمی CRT بزرگ به نظر می‌رسید اما در مانیتورهای LCD جریان به کلی تغییر کرده است. چون مانیتورهای LCD فضای بسیار کمتری اشغال می‌کنند و کاربر به راحتی‌ می‌تواند آنها را برروی میزهای باریک، زیر کتابخانه و در مکان‌های مختلف قرار دهد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به دنبال مانیتور LCD با سایز بزرگتر از ۲۰ اینچ باشید. 

 

امروزه مانیتور تا سایز ۳۰ اینچ نیز در بازار وجود دارد اما توجه داشته باشید که حداکثر رزولوشن اکثر مانیتورهای موجود در بازار 1080p یا ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است پس هر چه سایز نمایشگر بزرگتر شود، تصاویر کشیده شده و کیفیت آنها کاسته شود. در واقع اگر یک تصویر یکسان با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را در دو مانیتور ۲۳ و ۳۰ اینچ که هر دو دارای حداکثر رزولوشن 1080p هستند، به نمایش درآوریم، کیفیت تصویر در نمایشگر ۲۳ اینچ بهتر از ۳۰ اینچ خواهد بود.

در حال‌حاضر بهترین سایز نمایشگرهای LCD را می‌توان ۲۳ یا ۲۴ اینچ دانست که در آنها کیفیت تصویر قابل قبول بوده و از طرفی فضای خیلی زیادی را نیز اشغال نمی‌کنند.

 

 خرید مانیتور لمسی, مشاوره خرید مانیتور ips

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، اندازه‌ی مانیتور است

 

وضوح تصویر یا رزولوشن :

وضوح تصویر یا رزولوشن در واقع میزان فضای صفحه نمایش را مشخص می کند و می توان گفت که هر چقدر وضوح تصویر بیشتر باشد،اطلاعات بیشتری در صفحه ی مانیتور شما جا می شود.

در واقع هر چه رزولوشن نمایشگر بیشتر باشد، امکان استفاده همزمان از چند برنامه برروی صفحه راحت‌تر می‌شود یا به عبارت دیگر تعداد کلمات بیشتری بر روی صفحه، جا می‌شوند. به عنوان مثال در پخش فیلم و عکس، رزولوشن بالاتر به معنی تصویر شارپ و واضح‌تر است.

امروزه اغلب مانیتور ها با کیفیت 1080p عرضه می شوند پس دقت کنید اگر با رزولوشن های پائین تری در مانیتورهای خیلی بزرگ مواجه شدید بدانید که این حالت ، بر کیفیت اثر منفی می گذارد.

 

صفحه براق یا مات :

بطور کلی دو نوع پوسته صفحه نمایش وجود دارد : مات و براق . صفحه های براق ، شفافیت بیشتری را برای دیدگان ما ارائه می دهند در عوض در مکان های پر نور ، به دلیل انعکاس زیاد نور ، نتیجه برعکس می شود و تصاویر را نمی توان به درستی تشخیص داد.

در مقابل صفحه نمایش های براق ، صفحه نمایش های مات وجود دارد که این صفحه نمایش ها بر خلاف نوع براق ، در محیط های پر نور نیز حفظ رویه کرده و تصاویر را فارغ از اثرات مخرب انعکاس ، به درستی نشان می دهند ولی در حالت عادی به پای شفافیتی که صفحه نمایش های براق دارند نمی رسند. از دیگر موارد مهم در این صفحه نمایش ها ، جای اثر انگشت است. اگر در تلفن های همراه هوشمند دقت کرده باشید ، آنهایی که صفحه های براق دارند ، خیلی سریع در اثر رطوبت و چربی سر انگشتان کثیف می شوند ولی صفحه نمایش های مات اینگونه نیستند.

اگر چیدمان اتاق شما بگونه ای است که مانیتور رو به پنجره قرار می گیرد و احتمال انعکاس نور در آن وجود دارد ، سراغ مانیتور هایی بروید که صفحه نمایش مات دارند در غیر اینصورت می توانید از صفحه نمایش های براق استفاده کنید.

منبع:

چگونه کتاب الکترونیکی تولید کنیم؟

شاید همواره در آرزوی آن بودید که گاهنامه و یا کتابی ویژه خودتان داشته باشید. نگارش یک کتاب آرزوی بسیاری از کسان می‌تواند باشد. در سال‌های اخیر به علت امکان بهره‌مندی از تکنولوژی برای تولید و انتشار کتاب، همچون گذشته نگارش کتاب و منتشر کردن آن چندان سخت نیست. دیگر مجبور نیستید که کتاب را چاپ و هزینه‌های زیاد مربوط به آن را پرداخت کنید. فرآوری کتاب الکترونیکی می‌تواند با سرعت زیاد زیادی نسبت به کتاب‌های کلاسیک صورت گیرد و بدون بیچارگی به پرداخت هزینه‌های چاپ آن را منتشر ساخت.


اما نوشتن کتاب الکترونیکی اغلب چندان ساده نیست و احتمالاً به شکلی غافلگیر کننده در میان پیشه فرآوری کتاب متوجه شوید که موضوعات زیادی برای پروا وجود دارند و شما از آن‌ها بی‌خبرید. شما نه تنها باید محتوای پسندیده را بنویسید بلکه دربایستن دارید که طراحی و ساختاربندی حرفه‌ای داشته باشید الی بتوانید کتاب الکترونیک خود را به گونه‌ای حرفه‌ای ارائه دهید. فقط با ساختاربندی حرفه‌ای و طراحی پسندیده است که بیننده شما در اثناء احضار کتاب آن را حرفه‌ای و کار شده پیدا خواهد کرد. فرآوری کتاب الکترونیکی یکتا از بخش‌های مهم و بنیادی بازاریابی درونگرا است.


ebook

در این مقاله منظور داریم شما را با مواردی که برای نوشتن کتاب الکترونیکی بیچارگی دارید آشنا سازیم. با خواندن این نوشتار به چهره کلی با هرآنچه برای نگارش کتاب الکترونیکی بیچارگی است آشنا خواهید شد و یاد خواهید گرفت چگونه یک کتاب الکترونیک تولید کنید.


در پیوستگی هدف داریم شما را با ۱۱ قدم فرآوری کتاب الکترونیکی آشنا سازیم.


قدم ۱: گزینش جستار کتاب

قدم ۲: طرح کلی کتاب

قدم ۳: تقسیم‌بندی هر قسمت کتاب

قدم ۴: طراحی کتاب الکترونیک

قدم ۵: به کارگیری رنگ‌های مناسب

قدم ۶: ترکیب عناصر بصری

قدم ۷: برجسته‌سازی نقل‌ قول‌ها

قدم ۸: استفاده‌ی پسندیده از CTA

قدم ۹: تبدیل به PDF

قدم ۱۰: ایجاد صفحه‌ی دانلود

قدم ۱۱: توزیع کتاب الکترونیکی و دنبال کردن آن

قدم۱: انتخاب جستار کتاب

به خاطر داشته باشید، هدف از فرآوری کتاب الکترونیکی شما به دست آوردن خریداران احتمالی برای تیم فروش کسب و کار است. پس باید موضوعی را انتخاب کنید که بتواند این خریداران احتمالی را به سمت تیم فروش هدایت کند.


مفهوم این جستار آن است که در تولید کتاب الکترونیکی نباید از موضوعاتی که در دیگر کانال‌های بازاریابی خود پوشش می‌دهید منحرف شوید. بلکه در اینجا شما فرصت و شانس آن را دارید که در موضوعی که تنها شما به صورتی دقیق تا کنون پوشش داده‌اید عمیق شوید. اگر در درازا موعد طولانی روی یک موضوع کار کرده و دغدغه‌ی مخاطبین خود را در آن می‌یابید، تولید کتاب الکترونیکی در آن زمینه می‌تواند ایده‌ی بسیار خوبی برای کسب و کار شما باشد.


برای اینکه چند ایده به دست آورید، در اینجا چندین عنوان کتاب پیشنهادی را فهرست کرده‌ایم که می‌توانند شالوده‌ی ایده‌ی کتاب بعدی شما را ساختن دهند. (X را با یک عدد دلخواه جایگزین کنید)


X  باره از بهترین شیوه‌ها برای (موضوع، کسب و کار)

مقدمه‌ای بر (موضوع، کسب و کار)

X سؤال رایج درباره‌ی (موضوع، کسب و کار) و پاسخ‌های آن‌ها

X آمارگرفتن درباره‌ی (موضوع، کسب و کار) برای تصمیم‌گیری بهتر

از بهترین‌ها یاد بگیرید: X کارآزموده (موضوع، کسب و کار) تجربیات خویش را بیان می‌کنند.

در این مقاله در همان سان منظور داریم از یک قالب آماده‌ی کتاب ویژه ایندیزاین InDesign برای آموزش تمامی قدم‌های بعدی بهره‌گیری کنیم. در درازا پیشه یاد خواهید گرفت چگونه هر صفحه‌ی کتاب را ساختاربندی و آماده سازید. در ذیل می‌توانید صفحه‌ی نخست قالب که به عنوان نمونه برای این مقاله تغییر مکشوف است را ببینید.


انتخاب سوژه کتاب

قدم۲: طرح کلی کتاب

مقدمه‌ی کتاب باید همچون یک در به سوی محتوای کتاب باشد. خواننده‌ی کتاب باید بتواند با استفاده از مقدمه‌ی کتاب شما در کتاب غرق شود. بعضی از تولیدکننده‌های کتاب‌های الکترونیک بیان می‌کنند که کتاب الکترونیک همچون مجموعه‌ای از مطالب وبلاگ است. اما با این حال هر تقدیر از کتاب باید همچون جریان آب به دیگری متصل باشد.

طراحی داخلی کتاب الکترونیکی

بهترین کار برای درست کردن طرح کلی کتاب، نگاه کردن به کتاب به عنوان یک دوره‌ی فشرده است. به عنوان مثال در کتاب ما، منظور داریم موارد زیر را پوشش دهیم:


چگونه نوشتن یک کتاب مفید

چگونگی طراحی کتاب الکترونیک

بهینه‌سازی کتاب الکترونیک برای به‌دست آوردن خریداران احتمالی و پیشرفت

 


اگر چه نمونه کتاب الکترونیکی ما حائز قسمت‌های زیادی نیست ولی باید در ذهن خود این سوژه را داشته باشید که کتاب الکترونیک شما لزوماً احتیاج نیست که طولانی باشد. تنها چیزی را بنویسید که به چهره کاربردی برای بیننده هدف شما درباره‌ی جستار گزینش شده اهمیت دارد. اگر این کتاب تنها به پنج صفحه بیچارگی دارد، همان‌قدر بنویسید و اگر به ۳۰ صفحه احتیاج دارد هم باید به این مقدار باشد. در تولید کتاب الکترونیکی نباید سعی کنید طول کتاب را بیش از مرز بسیار کنید. واژه‌ها را برای نوشتن یک کتاب الکترونیک بیش از حد هدر ندهید.


با پروا به این موضوع، ببینیم که قسمت دورنمای محتوای کتاب الکترونیک نمونه ما به چه صورت خواهد بود.



قدم۳: تقسیم‌بندی هر تقدیر کتاب

اکنون می‌توانید نوشتن کتاب را آغاز کنید. در این مرحله می‌توانید هر سرنوشت کتاب را همچون یک مطلب طولانی وبلاگ در عقیده بگیرید. شما زمانی که در حال نوشتن یک مطلب طولانی برای وبلاگ خود هستید، سعی خواهید کرد آن را به قسمت‌های کوچکتر دسته کرده و از لیست‌ها و سایر موارد کاربرد کنید. همانگونه که در تصویر پایین نشان داده شده است، این شیوه به تولید کتاب الکترونیکی ساده‌تر و واضح‌تر کمک می‌کند. باید کوشش کنید که به خواننده‌ی خود درباره‌ی موضوع تعلیم داده و از زبانی ساده برای این شغل بهره بگیرید.


حتماً به این موضوع پروا داشته باشید که در هر تقدیر کتاب یک ساختار برقرار را داشته باشید. چنین ساختاری به شما کمک خواهد کرد که بین قسمت‌های مختلف کتاب رابطه پایدار کرده و کتاب یک سیر ترقی روشن کلی را از هر تقدیر به قسمت سایر برای خواننده داشته باشد. توجه داشته باشید که این کار تنها پیمان دادن چندین مطلب تارنگار در کنار یکدیگر نیست و چنین رویکردی می‌تواند یکپارچگی را از کتاب شما بعید کند. این رویکرد نه فقط در فرآوری کتاب الکترونیکی بلکه در دیگر موارد بازاریابی شما همچون ایمیل مارکتینگ و… نیز باید مورد توجه قرار گیرد.


اگر می‌خواهید از این سوژه اطمینان داشته باشید که کتاب الکترونیک شما همچنان برای خواننده جذاب است، موارد پایین را همواره در ذهن خود نگه دارید:


از واژه ها کلیدی در عنوان برای تأکید بر ارزشی که می‌خواهید ارائه دهید بهره‌گیری کنید. به عنوان نمونه صفت‌هایی همچون «شگفت‌انگیز»، «عالی»، «نهایی» و… می‌توانند در این باره سودمند باشند.

قالب خویش را برقرار نگه‌دارید. به این شکل می‌توانید یک مدل ذهنی برای خوانندگان خود ایجاد کرده و میزان درک آن‌ها را از محتوا افزایش دهید.

زمانی که امکانش باشد، متن خویش را با به کارگیری موارد مختلف همچون بولد نوشتن، لیست‌ها، نوشتار ایتالیک، تغییر اندازه‌ی فونت و… ساختاربندی کنید. به این شکل می‌توانید چشمان خواننده را به قسمت‌های مهم و مواردی که روی آن تأکید دارید سوق دهید. می‌توانید در مثال برخی از این موارد را ببینید.

بازار گجت‌‌های پوشیدنی ازمرز 300 میلیون دستگاه فراتر می‌رود/ دستبندهای ‌هوشمند محبوب‌ترین پوشیدنی دنیا



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گجت‌‌های پوشیدنی
براساس اعلام آخرین آمار‌ها، فروش گجت‌های پوشیدنی تا سال 2025 از مرز 300 میلیون دستگاه عبور خواهد کرد. 

به گزارش ایلنا، این درحالی است که آمار‌ها درسال گذشته از افت شدید فروش این محصولات‌ در جهان حکایت داشت؛ اما حالا پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که طی چند سال آینده با رشد فروش انواع گجت‌های پوشیدنی مواجه خواهیم شد و در این میان دستبند‌های‌هوشمند بیش از سایر این محصولات مورد توجه کاربران قرار خواهند گرفت.

 

براساس آخرین نظرسنجی‌ها ،در حال حاضر گجت‌های پوشیدنی مرتبط با ورزش و سلامت ، بیش‌از سایر دستگاه‌ها مورد توجه کاربران قرار دارند و این روند در سال‌های آینده نیز ادامه پیدا می‌کند.

 

به نظر می‌رسد تمایل و ترغیب بیماران به استفاده از دستبند‌های هوشمند برای کنترل انواع بیماری‌ها ، بزرگترین عامل برای افزایش فروش این گجت‌های پوشیدنی باشد.

 

در حال حاضر شرکت‌های اپل،سامسونگ و فیت‌بیت سهم  زیادی از بازار گجت‌های پوشیدنی را در اختیار دارند که احتمالا تا چند سال آینده شرکت‌های دیگری نیز به عنوان بازیگران اصلی وارد این بازار خواهند شد.

 منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11011843.html

افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت تنها با یک دستگاه!


 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,
محققان استرالیایی دستگاهی کوچک ساخته‌اند که سرعت اینترنت را ۱۰۰ برابر می‌کند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمودو، امروزه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که اینترنت بخش بسیار مهمی از فعالیت‌های روزانه ما را در برمی‌گیرد و بسیاری از کارهای ما به وجود اینترنت وابسته است.

 

حال محققان برای اولین بار در جهان، دستگاهی ابداع کرده‌اند که سرعت اینترنت را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

 

این دستگاه، یک دستگاه "نانوفوتونیک"(Nanophotonic) است که از حالت ویژه‌ای از نورهای پیچ‌خورده استفاده می‌کند تا داده‌های بیشتری را رمزگذاری کند و این داده‌ها را سریع‌تر از همیشه پردازش کند.

 

محققان "مؤسسه سلطنتی فناوری ملبورن"( RMIT) استرالیا این دستگاه را ساخته‌اند.

 

امروزه روش متداول انتقال داده‌ها "مخابرات نوری" است. "مخابرات نوری" عبارت است از هر فرم انتقال اطلاعات که در آن نور واسط انتقال داده باشد. کانال چنین ارتباطی می‌تواند فضای آزاد، هوا یا فیبر نوری باشد. این فناوری با پیدایش و اختراع لیزر و فیبر نوری ایجاد شد.

 

محققان این پروژه اظهار کردند با گسترش استفاده از "کلان‌ داده‌ها"، مخابرات نوری با شکست مواجه خواهد شد.

 

"هوران رن"  مدیر این گروه تحقیقاتی گفت: ما در این پروژه قصد داشتیم اطلاعات را از طریق نور و در بالاترین ظرفیت خود انتقال دهیم به نحوی‌ که بتوانیم پهنای باند را به میزان زیادی افزایش دهیم.

 

دستگاه "نانوفوتونیک" ساخت محققان "RMIT" ظرفیتی دارد که می‌تواند نورهای پیچ‌خورده را با استفاده از نوسان‌های امواج نور بخواند تا آنها را رمزگذاری کند.

 

این به این معنا است که این دستگاه می‌تواند ظرفیت انتقال داده‌های نوری را بیشتر از ظرفیت پهنای باند فعلی قابل دسترس کند.

 

این دستگاه نانوالکترونیک مانند "چشم" است که اطلاعات را می‌بیند و سپس کدگذاری می‌کند.

 

محققان این پروژه معتقدند، این دستگاه عملکرد بالایی داشته و ارزان قیمت است.

 

اندازه دستگاه نیز کوچک بوده که آن را قادر می‌سازد برای نسل بعدی ارتباطات نوری پهنای باند بسیار مفید باشد.

 

گفتنی است، این دستگاه سرعت اینترنت را ۱۰۰ برابر بیشتر می‌کند.

 

نتایج این پژوهش در مجله "Nature Communications" انتشار یافت.

منبع:

سئو

سئو چیست؟

سئو (SEO) مخفف واژه Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد. به زبان ساده به مجموعه فعالیتهایی گفته می شود که سبب افزایش رتبه سایت شما و برآیند اینکه نمایش سایت شما در صفحه نخست موتورهای جستجو مشابه گوگل، بینگ، یاهو و .. میگردد. گوگل به عنوان یکتا از بزرگترین موتورهای جستجو می تواند به عنوان برگ برنده هر وبسایتی باشد. چرا که یومیه کاربران زیادی با جستجوی کلمات مختلف، وارد سایتها می شوند. حال فرض کنید که سایت شما در دامنه کسب و کاری که انتخاب کرده اید در کلمات خاصی در صفحه اول و در جایگاه اول پیمان داشته باشد. مطمئنا هر شخصی هنگام جستجوی کلمه باره عقیده شما در گوگل در آغاز وارد لینک های صفحه اول و در الویت نخست لینک نخست می شود. این یعنی جذب کاربر از طریق موتور جستجو.


چرا باید به سئو اهمیت داد؟ دلیل اهمیت به سئو چیست؟

برای دیده شدن در فضای اینترنت و افزایش شدامد ورودی به سایت شما، چندین راه هستی دارد. یک مسیر که بسیار برای شما هزینه بر خواهد بود، تبلیغات می باشد. که این مورد صرفا دیده شدن برند و اسم و یا محصول شما در سایر سایتها می باشد. تضمینی برای ورود کل کاربران به سایت شما وجود ندارد. اما شما تصور کنید، شخصی نیازمند محصولی باشد که شما در سایت خویش ارائه داده اید و سایت شما در نتایج جستجو، در رتبه نخست قرار گرفته باشد. در این چهره آن شخص از راه یک جستجوی ساده به راحتی وارد سایت شما خواهد شد. این یعنی جذب مخاطب هدف.


تعداد جستجو در اینترنت روزانه در حال افزایش است. در حال آماده بیش از 6 میلیارد جستجو در روز اتمام می شود. هرچقدر بهره شما از این کاربران بیشتر باشد، شانس بالاتری برای فروش محصولات و ارائه خدمات خواهید داشت. پس هرگز به سادگی از این سوژه رد نشوید. اگر تاکنون مقاله ی دوره تعلیم مجانی سئو را مطالعه نکرده اید، به لینک پایین رفته و فهرست تعلیم های ما را مطالعه فرمایید.


لینک نوشتار : تعلیم مجانی سئو در دوره تعلیم گام به گام سئو سایت وردپرسی


سئو چیست؟ - تعلیم مفاهیم اولیه سئو در بهینه سازی سایت


چگونه در سئو و بهینه سازی سایت کامیاب شویم؟

شاید بپرسید مهمترین فاکتور کامیابی در سئو چیست؟ فرآوری محتوای ارزشمند گرد از مهمترین فاکتورهای موفقیت در بهینه سازی سایت می باشد. شما باید بتوانید محتوایی فرآوری کنید که هم نیاز کاربر را رفع کند و هم برای موتورهای جستجو قابل فهم باشد. در کنار این فاکتور مهم، شما باید از یک طراحی سایت مناسب برخوردار باشید. لینک سازی درونی و لینک سازی خارجی نیز مورد دیگری است که می بایست شما رعایت کنید الی به موفقیت برسید. 

مفاهیم اولیه سئو 
در جستار تولید درونمایه می بایست به این نکته پروا کنید که مطالب شما نباید کپی از سایت ها و مقالات سایر باشد. چرا که موتورهای جستجو به راحتی این جستار را متوجه می شوند و شما را با جریمه های سنگین مواجه خواهند کرد. برآیند اینکه مایه تفریق رتبه شما در نتایج جستجو خواهد شد.



همواره باید به این نکته پروا داشت که بهینه سازی سایت امریست موعد بر و طولانی. و اینکه تکنیک ها و نکات بسیار زیادی در این بحث هستی دارد. که به تدریج مقالات متفاوتی در این خصوص برای شما منتشر خواهیم کرد. اگر شما می خواهید سایت خود را سئو کنید، دو مسیر وجود دارد. راه نخست اینکه خودتان این شغل را انجام دهید. که در این صورت می بایست تمام نکات و گذرگاه حل های بهینه سازی سایت را یاد بگیرید. که این امر مستلزم احضار مقالات متعدد و بروز در دنیای سئو می باشد. ممکن است مدتی طولانی باشد. راه حل دوم رجوع به متخصصان سئو می باشد. این کسان با تجربه و علمی که در این باره دارند مطمئنا شما را زودتر به هدفتان خواهند رساند. اما این روش مستلزم هزینه بالا برای شما خواهد بود.