اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

اژانس دیجیتال مارکتینگ سئو دریا

اخرین اخبار دیجیتال مارکتینگ را در سئو دریا را ببینید

همه چیز درباره سایت های شرکتی

اهمیت طراحی سایت برای کمپانی ها

 اگر مخاطبین شما در اولین تجربه خویش متوجه خلاقیت و کارایی در طراحی وب سایت شرکتی شما شوند، تصویری که از برند کمپانی در ذهن شان ساخته می شود از همان نخست ایده آل خواهد بود. این موفقیت در برندینگ آنلاین شرکت، تنها با طراحی حرفه ای سایت شرکتی شدنی است.


امروزه با گسترش حضور مخاطبان و مشتریان در  فضای مجازی، لزوم حضور و فعالیت شرکت ها در اینترنت نیز بیش از پیش افزایش مکشوف است. این حضور در قدم نخست نیازمند داشتن یک سایت شرکتی خوب با امکانات و کیفیت مناسب است. طراحی سایت شرکتی برای برندها امثال داشتن منزل یا پایگاهی در اینترنت است که از راه آن می توانند محصولات و خدمات‌شان را بدون واسطه به مشتریان خود معرفی کرده و ارتباطی دو سویه با آن ها پایدار نمایند.


طراحی سایت شرکتی چیره دست جذاب با رویکرد دیجیتال مارکتینگ و رعایت اصول سئو ، مهم ترین قدم در برندسازی آنلاین برای شرکتها می باشد . یک وب سایت خوب ویترین کمپانی در فضای اینترنت است، ویترینی که ملت به واسطه آن نسبت به سطح کلاس کاری و توانایی کمپانی شما داوری می کنند. امروزه سفر مشتری این طور است:


ابتدا اسم برند را فقط شنیده اند.

سپس نام آن شرکت را در اینترنت جستجو می کنند.

از بین سایت هایی که گوگل معرفی کرده وارد سایت کمپانی مدنظر می شوند

طراحی جلوه های بصری زیبا و مطابق با فضای کسب و کارتان، علاوه بر ترغیب بیننده به تعامل بیشتر با سایت، وجهه ای مرتب و چشم نواز از بازرگانی شما را به تصویر میکشد که میتواند در ذهن کاربران ماندگار شود. رنگبندی مناسب در طراحی سایت شرکتی یکتا از اصلی ترین فاکتورهاست. باید هارمونی دقیقی بین لوگو، رنگ سازمانی و رنگ وبسایت شما بر پیمان باشد. ایزی وب با رعایت اصول روانشناسی رنگ ها، طرحی ماندگار از وبسایت و کمپانی شما را در ذهن مخاطب ثبت میکند. نکته دیگری که احتمالاً حتی شرکت های باسابقه طراحی وبسایت به آن توجه نکنند، استفاده از فونت مناسب برای سایت شرکتی است.


امکانات سایت شرکتی

قبمت طراحی سایت

مراحل طراحی سایت

مشاوره فروش

فارغ از شیوه کار و جنبش شما در دنیای حقیقی، سرمایه گذاری برای حضور پر رنگ کسب و کارتان در دنیای آنلاین امری مهم و قابل پروا است. اولین گام این حضور را با طراحی یک سایت شرکتی پیشه ای، استوار بردارید. به واسطه یک وبسایت خوب میتوانید خدمات و محصولاتتان را به بهترین شکل شدنی به کاربران ارائه دیتا و همواره با آنان در تعامل باشید.

امروزه با گسترش حضور مخاطبان و مشتریان در  فضای مجازی، لزوم حضور و تکاپو شرکت ها در اینترنت نیز بیش از قبل افزایش یافته است. این حضور در قدم نخست نیازمند داشتن یک سایت شرکتی خوب با امکانات و کیفیت مناسب است. طراحی سایت شرکتی برای برندها امثال داشتن خانه یا پایگاهی در اینترنت است که از راه آن می توانند محصولات و خدمات‌شان را بدون واسطه به مشتریان خویش معرفی کرده و ارتباطی دو سویه با آن ها استوار نمایند.


طراحی سایت شرکتی چیره دست و جذاب، مهم ترین گام در آنلاین برندینگ برای شرکتها می باشد . یک تارنما خوب ویترین شرکت در فضای آنلاین است، ویترینی که ملت به واسطه آن نسبت به سطح و کلاس کاری کمپانی داوری می کنند. امروزه بیشتر کسان پیش درآمد به صورت آنلاین با یک برند آشنا می شوند و در ذهن‌شان تصویر پیشین از برند کمپانی در دنیای واقعی ندارند. به همین علت در مورد وب سایت آن شرکت جستجو کرده و در وهله ی اول از سایت آن بازدید می کنند.


فارغ از طریق کار و جنبش شما در دنیای حقیقی، سرمایه گذاری برای حضور پر رنگ کسب و کارتان در دنیای آنلاین امری مهم و قابل توجه است. اولین گام این حضور را با طراحی یک سایت شرکتی پیشه ای، محکم بردارید. به واسطه یک وبسایت خوب میتوانید خدمات و محصولاتتان را به بهترین شکل شدنی به کاربران ارائه داده و همواره با آنان در تعامل باشید.


هدف آژانس خلاقیت  در طراحی سایت شرکتی، ثبت جلوه ای قشنگ و ماندگار از بازرگانی شما در ذهن مخاطب است؛ ترسیم یک وبسایت شرکتی باید بگونه ای باشد که اگر کاربری بدون ذهنیت قبلی از فعالیت شما در دنیای واقعی و برای نخستین بار از راه وبسایتتان با برند شما آشنا شد، با تصویری ایده آل از کسب و کار و نحوه ارائه آن مواجه شود.


طراحی سایت شرکتی

امروزه با اشاعه حضور مخاطبان و مشتریان در  فضای مجازی، لزوم حضور و کار و جنبش شرکت ها در اینترنت نیز بیش از قبل افزایش مکشوف است. این حضور در قدم نخست نیازمند داشتن یک سایت شرکتی خوب با امکانات و کیفیت مناسب است. طراحی سایت شرکتی برای برندها همانند داشتن خانه یا پایگاهی در اینترنت است که از راه آن می توانند محصولات و خدمات‌شان را بدون واسطه به مشتریان خویش شناسایی کرده و ارتباطی دو سویه با آن ها پایدار نمایند.طراحی سایت شرکتی در کرج، مهم ترین گام در آنلاین برندینگ برای شرکتها می باشد . یک وب سایت خوب ویترین کمپانی در فضای آنلاین است، ویترینی که ملت به واسطه آن نسبت به سطح و کلاس کاری شرکت داوری می کنند. امروزه اغلب کسان پیش درآمد به صورت آنلاین با یک برند آشنا می شوند و در ذهن‌شان تصویر قبلی از برند کمپانی در دنیای واقعی ندارند. به همین دلیل در مورد وب سایت آن کمپانی جستجو کرده و در وهله ی نخست از سایت آن بازدید می کنند.


اگر در نخستین تجربه خویش متوجه پویایی و خلاقیت در طراحی وب سایت کمپانی شما شوند، تصویری که از برند کمپانی در ذهن شان ساخته می شو


 


مشاوره طراحی سایت


 


با طراحی یک وبسایت پیشه ای، حرفه ای دیده شوید

حضور در شبکه های اجتماعی عموما با قصد شناسایی و بازاریابی محصولات کمپانی و درمان تعامل با مخاطبان است. لذا نمیتوان روی آن به عنوان نماینده اصلی کمپانی در محیط مجازی حساب کرد. با داشتن یک وبسایت شرکتی پسندیده میتوانید کلیه کار و جنبش های بازاریابی، اخذ بازخورد از مشتریان، آنلاین برندینگ و… را در محیطی جامع و حرفه ای اتمام دهید.


شما در وبسایت امکان گسترش و اشاعه امکانات خویش را دارید و به راحتی میتوانید تمام جزئیات مد نظرتان را درباره کمپانی به شکلی بهینه و ریزبین مطرح کنید.

یک سایت خوب، دستاورد چینش مجموعه ای از امکانات زیرساختی و بصری در کناره یکدیگر است. این امکانات باید به شکلی هماهنگ و پسندیده با نیازهای یک سایت شرکتی تعبیه شود. زیرساخت مناسب یک سایت منجربه سرعت بارگذاری بالا، قابلیت توسعه، نمایش درست سایت در انواع دستگاه های متصل به اینترنت و… میشود.


رعایت استانداردها در طراحی و برنامه نویسی وبسایت شرکتی، مایه فراهم شدن یک تجربه کاربری یا UX آرمانی میشود. وبسیما فضای رقابتی دنیای مجازی را میشناسد، لذا وبسایتی منطبق بر اصول و فناوری های روز طراحی میکند لغایت شما را از رقبایتان متمایز سازد.


یکی از مهم ترین اصول در طرحی سایت شرکتی رعایت قوانین سئو می باشد. سئوی حرفه ای سایت منجر به کسب جایگاهی مناسب در موتورهای جستجو میشود. به این چهره که سایت شرکت شما در رتبه ای بالاتر نسبت به رقبایتان به کاربران نمایش داده میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد